09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Helsingin Musiikkitalon seinään Pohjoismaiden näyttävin mainospaikka

- The Fame tarjoaa erinomaisen sijainnin uudenlaiselle brändinäkyvyydelle, sillä ympäristö on arvokas ja saavutettava. Tämä mediaseinä on hieno esimerkki Clear Channelin pitkäjänteisestä työstä kehittää laadukasta digitaalista ulkomainontaa. Tavoitteenamme on luoda mainostajille uniikkeja ja vaikuttavia mahdollisuuksia vahvistaa brändiään, summaa Clear Channel Suomi Oy:n tuote- ja kehitysjohtaja Lassi Tolonen.

- The Fame on paitsi kooltaan Pohjoismaiden suurin, myös teknologialtaan alan ehdoton edelläkävijä. Mainostajille tarkkaresoluutioinen ja kirkas näyttö Helsingin sydämessä avaavat mahdollisuuksia aivan uudenlaiseen mainontaan. Odotan mielenkiinnolla, millaisia kampanjoita digitaalisella mainosnäytöllä nähdään syksyllä, Clear Channel Suomi Oy:n toimitusjohtaja Timo Tammi sanoo.

Mediaseinä vahvistaa Musiikkitalon roolia modernin kaupunkikulttuurin ytimessä

- Avoimuus ja kohtaaminen ovat olleet lähtökohtina Musiikkitalon arkkitehtuurissa, ja uskon, että mediaseinän kautta pystymme välittämään näitä arvoja mielenkiintoisella tavalla. Mediaseinä tulee myös elävöittämään Kansalaistoria sekä tuomaan Musiikkitalon tapahtumille uudenlaista näkyvyyttä. On hienoa olla rakentamassa uudenlaista mediamaisemaa yhteistyössä Clear Channelin kanssa, sanoo Musiikkitalon toimitusjohtaja Pekka Kauranen.

Clear Channel Suomi Oy

Lue lisää ratkaisuistamme ja ota yhteyttä myyntiimme.

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Timo Tammi, Clear Channel Suomi Oy, 0207 312 001
kehitysjohtaja Lassi Tolonen, Clear Channel Suomi Oy, 0207 312 003
toimitusjohtaja Pekka Kauranen, Musiikkitalo, 020 707 0401