13.3.2018 | Digitaalinen mainonta
Jumbo ja Flamingo mukaan Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoon
Jumbo ja Flamingo houkuttelevat kävijöitä ympäri Suomea
Kauppakeskus Jumbo ja viihdekeskus Flamingo ovat ainutlaatuinen yhdistelmä kauppa- ja viihdekeskusta. Kehä III:n varrella sijaitsevana ne houkuttelevat pääkaupunkiseudun kuluttajia, mutta hyvät kulkuyhteydet ja erinomainen palvelutarjonta tuovat kävijöitä myös muualta Suomesta - Jumbossa vierailee 11,8 miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 120 liikettä sisältävä keskus on myynniltään Suomen suurin. Viihdekeskus Flamingossa vierailee 4,6 miljoonaa kävijää vuosittain.
- Jumbo ja Viihdekeskus Flamingo muodostavat yhdessä ainutlaatuisen ostoksia, palveluja ja viihtymistä tarjoavan kokonaisuuden, johon saavutaan kauempaakin. Jumbon ja Flamingon liittyminen osaksi kauppakeskusverkostoamme vahvistaa jo ennestään väkevää tarjontaamme merkittävästi. Jumbon ja Flamingon lähes 30 digitaalista mainospintaa, joista kolme ovat suuria ledinäyttöjä ja 9 staattista mainospintaa tuovat mainostajalle vaikuttavan näkyvyyden koko alueella. Tuote- ja kehitysjohtaja Lassi Tolonen Clear Channel Suomi Oy:stä kertoo.
Piristynyt taloustilanne siivittää kauppakeskusten menestystä
Piristynyt taloustilanne ja kuluttajien vahva luottamus siivittävät kauppakeskukset vahvaan kasvuun niin myynnin kuin kävijämäärienkin osalta, kertoo tuore Kauppakeskusbarometri, jonka toteutti KTI Kiinteistötieto Oy syyskuussa 2017. Siihen vastasi 63 kauppakeskusammattilaista.
Vahva kaupungistuminen ja kauppakeskuksien keskeinen sijainti hyvien joukkoliikenneyhteyksien varrella tuovat kasvua kauppakeskuksille, erityisesti pääkaupunkiseudun suuret kauppakeskukset nähdään tulevaisuuden menestyjinä.
Näkyvyys kauppakeskuksissa lisää myyntiä
Talouden piristyessä kuluttajat viihtyvät kauppakeskuksissa ja mainostajien näkyvyydelle on kysyntää. Tähän tarpeeseen vastaa Clear Channelin ainutlaatuinen, kauppakeskusten muodostama verkosto, joka on synnyttänyt kokonaan uuden mainonnan muodon: digitaalisen kauppakeskusmedian.
- Nykyään kauppakeskuksissa viihdytään ostosten ja oheispalvelujen parissa aamusta iltaan, joten kauppakeskusmedian tavoittavuus on erinomainen. Kauppakeskuksissa kuluttajat tavoitetaan ostopäätöksen kannalta merkittävällä hetkellä väkevän mainosverkostomme avulla. Digitaalisuus luo mainostajalle ainutlaatuiset mahdollisuudet toteuttaa näyttäviä ja ajankohtaisia kampanjoita, kertoo Clear Channel Oy:n myyntijohtaja Ville Bergman.
Clear Channel Suomi Oy
Lisätietoja:
Lassi Tolonen, Tuote- ja kehitysjohtaja, p. 0207 312 003
lassi.tolonen@clearchannel.fi
Ville Bergman, Myyntijohtaja, p. 0207 312 043
ville.bergman@clearchannel.fi
Jaa sisältö: