04.9.2019 | Paikallisratkaisut, Liikenneympäristö
Kotipizzan kampanja ohjasi suoraan ravintolaan
Taattu näkyvyys autoilijoiden kesken
Kotipizzan kesäkampanja 2015 sai autoilijoiden vatsat kurnimaan Clear Channelin toteuttamilla mainosratkaisulla. Tavoitteena oli ohjata kuluttajat lähimpään Kotipizzaan.
Mainosvälineiksi valittiin muusta mediahälystä vapaat jättitaulut sekä digitaalinen Panorama-verkosto. Yhdistämällä nämä mainosratkaisut kampanjalle saatiin laaja peitto autoilijoiden keskuudessa.
Tutkimuksen mukaan 22,2% kampanjan nähneistä aikoi ostaa tuotteen. Kampanja lisäsi 14,3% kuluttajan mielenkiintoa tuotteeseen. 14,8% kampanjan nähneistä keskusteli kampanjasta ystävän, perheenjäsenen tai kollegan kanssa.
Clear Channelin hyvin sijoitetut maantiejättitaulut olivat heinäkuun kampanjamme kulmakivi. Pizza maistui kesälomamatkalaisille ja Kotipizzan heinäkuun myynnissä yllettiin kaikkien aikojen ennätykseen, yli 7 miljoonaan euroon. Aiomme pitää maantiejättitaulut mediamixissämme kesälomailevien kuluttajien tavoittamiseksi myös tulevina kesinä.
Jaa sisältö: