Kärcherin tuloksellinen kevätkampanja
Kächerin mainoskampanja herätti mielenkiintoa kautta maan
Maalis–huhtikuussa 2016, Kächer mainosti heidän uutuus-ikkunapesurituotetta Clear Channelin valtakunnallisessa ulkomainosverkostossa. Kärcherin tavoitteena oli saavuttaa kuluttajat arjen keskellä päivittäisten reittien varrella ja varmistaa erottuva sekä hyvin muistettava mainosviesti, joka ohjaa hankintapäätöksiä. Tunnuslukujen ja toiminnallisten mittareiden perusteella kampanja täytti tehtävänsä mainiosti. Kohderyhmänä oli 30-60-vuotiaat naiset kaupungeissa ja suurehkoilla paikkakunnilla.
Vahva huomioarvo rakennettiin hyödyntämällä katutason staattisia Adshel-mainospintoja sekä Suomen suurimpien kauppakeskusten digitaalisia Shopping Digital –mainospintoja. Kampanja lisäsi kohderyhmän mielenkiintoa Kärcherin ikkunanpesu-uutuustuotetta kohtaan jopa 24 %* ja tavoitti ostovoimaiset kuluttajat aina Helsingistä Rovaniemelle asti. Kampanjan avulla varmistettiin tuotteen vahva menekki, lisäksi kampanja myös ohjasi kuluttajat Kächerin internet-sivuille etsimään lisätietoa ikkunanpesutuotteesta.Maalis–huhtikuussa 2016, Kächer mainosti heidän uutuus-ikkunapesurituotetta Clear Channelin valtakunnallisessa ulkomainosverkostossa. Kärcherin tavoitteena oli saavuttaa kuluttajat arjen keskellä päivittäisten reittien varrella ja varmistaa erottuva sekä hyvin muistettava mainosviesti, joka ohjaa hankintapäätöksiä. Tunnuslukujen ja toiminnallisten mittareiden perusteella kampanja täytti tehtävänsä mainiosti. Kohderyhmänä oli 30-60-vuotiaat naiset kaupungeissa ja suurehkoilla paikkakunnilla.
* Lähde: M3 Research / Kärcher Huomionarvotutkimus 2016
Jaa sisältö: