10.3.2016 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta
Mainosta yhä tehokkaammin lentoasemalla
Lentoasemamainonnan uusi aikakausi on täällä
Nyt saat käyttöösi lentoaseman keskeisillä kauppakäytävillä sijaitsevat digiscreenit ja tavoitat molempiin suuntiin kulkevat lentoasemamatkustajat tuloksellisesti. Yhteensä neljä laadukasta digiscreenia sisältävä Business Panorama –verkosto takaa näyttävän ja tuottoisan kampanjan ja näkyvyyden molemmissa terminaaleissa.
Lentoasemamainonta on erityisessä nosteessa
Lentoliikenteen matkustajamäärät kasvoivat Finavian lentoasemilla alkuvuonna. Helsinki-Vantaalla kansainvälinen matkustus kasvoi vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 6,4 % edellisvuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna. Kotimaan lentomatkustuksen kasvu oli vielä voimakkaampaa, peräti 8,0 %. Helsinki-Vantaan lentoaseman kautta kulkee vuosittain noin 20 miljoonaa matkustajaa. Matkustajista noin 40 % on työmatkalla, ja keskimääräinen lentoasemalla vietetty aika on kaksi tuntia.
– Missä muualla mainostaja voi tavoittaa näin suuren määrän liike-elämän edustajia, ja vielä niin että tavoittamiseen on käytettävissä runsaasti aikaa? Clear Channel tarjoaa mainostajalle uudenlaisia digitaalisia ratkaisuja kohdistettuna suoraan yrityspäättäjiin.Nyt saat käyttöösi lentoaseman keskeisillä kauppakäytävillä sijaitsevat digiscreenit ja tavoitat molempiin suuntiin kulkevat lentoasemamatkustajat tuloksellisesti. Yhteensä neljä laadukasta digiscreenia sisältävä Business Panorama –verkosto takaa näyttävän ja tuottoisan kampanjan ja näkyvyyden molemmissa terminaaleissa.
Jaa sisältö: