04.11.2019 | Matkustusympäristö, Erikoistoteutus
Mini countryman
MINI Countryman lanseerattiin voimakkaasti lentoasemamedian avulla, sillä kohderyhmä lentoasemalla edustaa samaa edelläkävijyyttä, trendikkyyttä ja kaupunkilaisuutta kun autonkin. Toki myös hyvätuloinen matkustaja on kiinnostava mainostuksen kohde.
Kampanjasta haluttiin tehdä räväkkä ja Clear
Channel vastasikin haasteeseen järjestämällä
paikan keskeiseltä sijainnilta jossa MINI
Countryman kopio nostettiin nokka kohti kattoa seinälle. Myös lentoaseman digitaalinen verkosto
tuki kampanjaa hyvin tavoittaen kaikki matkustajat. Terminaalissa 1 matkatavara-aulassa saatiin taas
hyvin kiinni laukkujaan odottavat matkalaiset.
Kaiken kaikkiaan kampanja onnistui hienosti,
saaden runsaasti huomiota. Lanseeraus onnistui
myös myynnillisesti suunnitelmien mukaan.
Jaa sisältö: