Digitaaliselle ulkomainonnalle ennustetaan suurinta kasvua Korkealuokkainen digitaalisen ulkomainonnan median ostaja Ocean suoritti tutkimuksen selvittääkseen digitaalisen ulkomainonnan roolin, näkemykset ja haasteet nykyisessä mediaympäristössä.
Lue lisää
Kesällä koko Suomi on liikkeellä ulkona Tarjoamme sinulle hyvät kesäedut kuumimmille kesäviikoille. Me autamme sinua menestymään, ota yhteyttä myyntiimme, rakennamme sinulle vahvan kesänäkyvyyden tavoitteittesi mukaisesti.
Lue lisää
Vapun jälkeen katukuvaan ilmestyvät kaupunkipyörät ovat seuraavien kolmen vuoden ajan ”Alepa-fillareita” Kaupunkilaisten ja matkailijoiden elämää helpottavat kulkuneuvot tulevat osaksi julkisen liikenteen verkostoa, ja siksi polkupyörien hallinnoinnista..
Lue lisää
Uudet reitit ja lentomatkustajien määrän kasvu tuovat mukanaan aasialaisia, eurooppalaisia ja kotimaisia yrityksiä, jotka ovat kiinnostuneita näkyvyydestä Helsinki-Vantaalla. Ensimmäisenä ehti kiinalainen Yuneec Electric Aviation, jonka vuoden mittainen..
Lue lisää
Digitaalinen ulkomainonta jatkaa kasvuaan Kinetic Worldwide tutkimuksen mukaan panostus ulkomainontaan kasvoi 15% vuonna 2015. Erityisesti digitaalisen ulkomainonnan on ennustettu kasvavan 40% vuosien 2015-2020 aikana. Englannissa ulkomainonnan..
Lue lisää
Digitaalinen erikoistoteutus herätti huomiota Kampanja opasti kuluttajaa oikean meikkivoiteen valinnassa, lisäsi tuotetuntemusta, sekä toi Lumenen kauneusasiantuntijuuden merkittävään rooliin kohderyhmän keskuudessa.
Lue lisää
Helsinki-Vantaa on jo lähes 20 vuoden ajan kuulunut lentokenttien parhaimmistoon. Skytraxin palkinto on osoitus siitä, että lentoaseman toiminta ja palvelut ovat korkealla tasolla.
Lue lisää
Olemme iloisia, että Qatar Airways tulee Helsinki-Vantaalle. Kyseessä on hyvä lentoyhtiö, jolla laadukkaat palvelut ja laajat yhteydet ympäri maailmaa. Odotamme reittiavausta innolla, koska se laajentaa Helsinki-Vantaan kattavaa lentotarjontaa entisestään..
Lue lisää
Tavoitteena oli ohjata kuluttajat lähimpään Kotipizzaan heidän nähtyään näyttäviä mainoslaitteita Kampanja toteutettiin heinäkuussa 2015 ja mainosvälineiksi valittiin ilman mediahälyä tavoittavat jättitaulut sekä Panorama verkosto. Yhdistämällä..
Lue lisää
Suomen laajin digitaalinen ulkomainosverkosto Hyödynnä Suomen laajin digitaalinen ulkomainosverkosto, joka tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa kohderyhmät myös erittäin kohdennetusti. Digitaaliset ulkomainosmuotomme mahdollistavat mainostajan viestin..
Lue lisää