Punaiset laivat näkyvät jatkossa Turun katukuvassa vahvasti sataman ulkopuolellakin, sillä Viking Line on toukokuun ensimmäisenä päivänä käyttöön otettavien kaupunkipyörien päämainostaja.
Lue lisää
Grand One palkitsee jälleen parhaat kotimaiset digitaaliset kampanjat. Torstai-iltana Helsingissä järjestettävässä palkintogaalassa julkistetaan myös Paras digitaalinen ulkomainos -sarjan voittaja.Outdoor News kysyi Grand Onen palkintoraadilta, mikä on..
Lue lisää
Clear Channel Suomi oli tämän vuoden pääyhteistyökumppani. Kaksipäiväinen seminaari kokosi yhteen markkinoinnin ja teknologian ammattilaiset jo neljättä kertaa.
Lue lisää
Tule tapaamaan meitä tapahtumaan, joka pidetään Telakalla 21.-22.3. Innovaatiojohtajamme Cadi Jones puhuu päälavalla keskiviikkona 21.3. klo 11.25 aiheenaan The rice of omni-channel planning "Media planning in broadcast media had always been quite different..
Lue lisää
Vaikuttavuutta katutasossa ja kaupunkien vilkkaimmilla paikoilla Adshelit sijaitsevat urbaaneissa ympäristöissä, joissa liikkuvat suurimmat ihmisvirrat. Viestisi kohdataan useaan otteeseen viikon aikana, tavoitat yleisösi osto-paikkojen äärellä ja..
Lue lisää
Jumbo ja Flamingo houkuttelevat kävijöitä ympäri Suomea Kauppakeskus Jumbo ja viihdekeskus Flamingo ovat ainutlaatuinen yhdistelmä kauppa- ja viihdekeskusta. Kehä III:n varrella sijaitsevana ne houkuttelevat pääkaupunkiseudun kuluttajia, mutta hyvät..
Lue lisää
- Kauppakeskusmedian myötä mainostajille tarjoutuu ainutlaatuinen mahdollisuus tavoittaa kuluttajat ostosympäristössä. Digitaaliset näytöt ovat tuoneet mainontaan paljon uutta – esimerkiksi reaaliaikaisesti päivittyviä spotteja ja eri vuorokaudenajoiksi tai..
Lue lisää
Sopimus mahdollistaa Turun kaupungille 300 pyörää ja 34 kiinteää sekä 3 siirrettävää polkupyöräasemaa. Kaupunkipyörät soveltuvat monenlaiseen matkantekoon, suunniteltu asemaverkosto ulottuu Kupittaalta keskusta-alueen yli satamaan. Kaupunkipyöräasemien..
Lue lisää
Ulkomainonnan vahvuus ja jatkuvat kasvuluvut perustuvat sen erinomaiseen tavoittavuuteen ja ketteryyteen. Ulkomainontaa kohdataan päivittäin monissa eri tilanteissa; työmatkalla, ostoksilla ja vapaa-ajalla. Digitaalisten verkostojen laajeneminen tuo..
Lue lisää
1. Kaikki ovat ulkona! Ulkomainonta säilyttää asemansa massamediana. Ulkomainonta yhdessä television ja radion kanssa tarjoaa laajan peiton, jolla tavoittaa suuret joukolle ihmisiä. Ulkomainonnan tavoittavuus ja yleisö on enimmäkseen immuunia median..
Lue lisää