Uutisarkisto (4)


Olet tällä hetkellä uutisarkistossamme. Uusimmat uutiset löydät täältä »


09.2.2018 | Tutkimus

Ulkomainonta jatkaa kasvuaan

Ulkomainonta jatkaa kasvuaan – mainonnan määrän laskiessa ulkomainonta kasvoi 3,5 prosenttia Tuoreen Kantar TNS Ad Intelligencen julkistuksen mukaan mainospanostukset ulkomainonnassa jatkavat kasvuaan. Maaliskuussa ulkomainonnan kasvu on ollut 3,5..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Helsingin Musiikkitalon seinään Pohjoismaiden näyttävin mainospaikka

- The Fame tarjoaa erinomaisen sijainnin uudenlaiselle brändinäkyvyydelle, sillä ympäristö on arvokas ja saavutettava. Tämä mediaseinä on hieno esimerkki Clear Channelin pitkäjänteisestä työstä kehittää laadukasta digitaalista ulkomainontaa. Tavoitteenamme..
Lue lisää

09.2.2018 | Liikenneympäristö

Haluatko saada myynnin käyntiin ISOSTI?

Jättitaulu on ajankohtainen, haluttiinpa sitten tavoittaa työmatkalaisia, lomailijoita tai ihmisiä arkiaskareiden parissa. Iso, näyttävä mainospinta antaa loistavat mahdollisuudet huomatulle ulkomainoskampanjalle. Rauhallinen mediaympäristö antaa..
Lue lisää

09.2.2018 | Matkustusympäristö

American Express mukana rakentamassa Euroopan parasta lentoasemaa

American Express mukana rakentamassa Euroopan parasta lentoasemaa Helsinki-Vantaan lentoasema on valittu useana vuonna Euroopan parhaiden lentoasemien listalle. Tänä vuonna pitkäjänteinen työ matkustajien viihtyvyyden eteen sai lopullisen sinetin kun..
Lue lisää

09.2.2018 | Tutkimus

Näin kohdistat ulkomainoksesi oikein

Vuoden 2016 aikana kerättiin dataa kahdesta eri tutkimuksesta. Mediatoimistoryhmittymä GroupM:n Live Panel-tutkimus tehtiin 30 maassa ja Suomessa sen vastaajamäärä oli 1682. Tutkimuksessa keskityttiin vertaamaan Clear Channelin ratkaisujen toimivuutta..
Lue lisää

09.2.2018

Marskin uusi A vuoden 2016 ulkomainos

Grafian Vuoden Huiput –gaala on ohi, ja vuoden 2016 parhaimpien mainosten pystit jaettu. Clear Channel sponsoroi Vuoden Huippujen ulkomainoskategoriaa ja jaoimme ulkomainonnan erikoispalkinnon. Paljon onnea kaikille voittajille.
Lue lisää

09.2.2018 | Smart City

Enää 5 päivää kaupunkipyöriin!

Kaupunkipyörät tulevat taas! Viime vuonna pyörien käyttöaste ylitti odotukset, ja keskimäärin yhtä pyörää käytettiin noin kuusi kertaa päivässä. Yhteensä kaupunkipyörillä kruisailtiin 740 000 kilometriä, eli noin kaksi kilometriä per matka. (Motiva 2016.)
Lue lisää

09.2.2018 | Tutkimus

Ulkomainonta jatkaa vahvassa kasvussa

Ulkomainonta oli mediaryhmien toiseksi suurin kasvaja vuoden 2017 toisella kvartaalilla verrattuna vuoden 2016 aikaan. Tulos on huikea, sillä samaan aikaan mediamainonta laski -3,9 %. Eritysesti elintarvikkeiden mainostajat lisäsivät investointejaan..
Lue lisää

09.2.2018 | Tutkimus

Ulkomainonta jälleen kasvajien kärjessä laskevassa mediamarkkinassa!

Yksi syy mediaryhmämme menestykseen on sen tavoittavuudessa. Ulkomainonta ei pelkästään myy paremmin kuin koskaan aiemmin, vaan se myös tavoittaa paremmin kuin milloinkaan aiemmin. Tällä asialla on arvonsa sillä monen muun mediaryhmän haasteena on kattavan,..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Clear Channel yhteistyössä Tuntematon sotilas -elokuvan kanssa

Tuntematon sotilas -elokuva saa ensi-iltansa huomenna perjantaina 27.10.2017 kautta maan. Clear Channel on elokuvan yhteistyökumppani.
Lue lisää