Uutisarkisto (5)


Olet tällä hetkellä uutisarkistossamme. Uusimmat uutiset löydät täältä »


09.2.2018

Clear Channel solmi yhteistyön Helsingin Kaupunginteatterin kanssa

Clear Channelin ja Helsingin Kaupunginteatterin yhteistyö tuo teatterimainonnan aiempaa innovatiivisemmin katukuvaan Clear Channel Suomi Oy ja Helsingin Kaupunginteatteri ovat solmineet 3-vuotisen yhteistyösopimuksen.
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Clear Channel Outdoor inspiroi Cannes Lions -festivaaleilla

Clear Channel Outdoor sponsoroi 8. peräkkäistä kertaa Cannes Lions -tapahtumaa ja tuo festivaaleille luovan katsauksen digitaalisen ulkomainonnan uusimmista ratkaisuista.
Lue lisää

09.2.2018

Clear Channel mukana tuomassa Mielenrauhaa

”Kun pimeys vyöryy päälle, täytyy suojella ilon lähteitä” ”Kun pimeys vyöryy päälle, täytyy suojella ilon lähteitä” ”Se, että sairastut masennukseen ei tarkoita sitä, että se määrittää sua koko loppuelämän” Lähes jokainen kohtaa mielenterveyden haasteita..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Clear Channel kehittämässä digitaalista tulevaisuutta

Pitkään kasvussa ollut ulkomainonta digitalisoituu ennätysvauhtia. Clear Channel uskoo digitaaliseen tulevaisuuteen paitsi mainonnan kentällä, myös yhteiskunnassa yleisesti. Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä näkeekin innovatiiviset mainonnan muodot..
Lue lisää

09.2.2018

Vuoden huiput valitaan jälleen

Vuosittain järjestettävä tapahtuma tähtää suunnittelun tason nostamiseen, luovuuden ja omaperäisyyden voimistamiseen sekä suunnittelijoiden ammattitaidon kehittämiseen. Parasta suomalaista luovaa suunnittelua etsitään Vuoden Huiput -kilpailussa kaikkiaan 15..
Lue lisää

09.2.2018

Tuntematon Sotilas -elokuva ja Clear Channel yhteistyössä

Clear Channelilla on kunnia tehdä yhteistyötä lokakuussa 2017 ensi-iltansa saavan Tuntematon Sotilas -elokuvan kanssa. Elokuva on Suomen juhlavuoden ehdottomasti upein toteutus, ja tästä tulkinnasta tullaan varmasti puhumaan myös vuosien päästä.
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

The Fame on nyt virallisesti avattu

The Famen avajaisia juhlittiin 31.8. suurin elein, kun saimme katsoa koskettavan The Fame-näyttöä varten suunnitellun pätkän Aku Louhimiehen Tuntemattomasta Sotilaasta. Pieni sade ei tunnelmaa haitannut ja Musiikkitalon sisätilan puitteet olivat..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Näyttävyyttä Suomen vilkkaimmalla rautatieasemalla

The Grand Central - tavoita valtakunnallisesti yli puoli miljoonaa kontaktia viikoittain Olemme asentaneet Helsingin päärautatieasemalle alueen suurimman digitaalisen mainosnäytön The Grand Centralin, joka muuttaa Suomen vilkkaimman paikan sinun portiksesi...
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta, Erikoistoteutus

Lidl avasi ikkunan Aasiaan

”Halusimme kokeilla hieman jotain uutta teemaviikkojen kampanjoinnissa. Nyt suomalaiset saavat pienen maistiaisen aasialaisen ruoan lisäksi myös aasialaisesta kulttuurista”, kertoo Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä.
Lue lisää

09.2.2018

Kaikkien aikojen katsojaennätys ulkomainonnan voimalla

Asiakas: Helsingin Kaupunginteatteri Kampanja-aika: 25.4.-21.8.2016 Käytetyt pinnat: Pilarit, Pylväsbanderollit, Downtown digital Haaste: Tavoittaa kohderyhmä (45+) pelkällä ulkomainonnalla
Lue lisää