Clear Channelin ja Helsingin Kaupunginteatterin yhteistyö tuo teatterimainonnan aiempaa innovatiivisemmin katukuvaan Clear Channel Suomi Oy ja Helsingin Kaupunginteatteri ovat solmineet 3-vuotisen yhteistyösopimuksen.
Lue lisää
Clear Channel Outdoor sponsoroi 8. peräkkäistä kertaa Cannes Lions -tapahtumaa ja tuo festivaaleille luovan katsauksen digitaalisen ulkomainonnan uusimmista ratkaisuista.
Lue lisää
”Kun pimeys vyöryy päälle, täytyy suojella ilon lähteitä” ”Kun pimeys vyöryy päälle, täytyy suojella ilon lähteitä” ”Se, että sairastut masennukseen ei tarkoita sitä, että se määrittää sua koko loppuelämän” Lähes jokainen kohtaa mielenterveyden haasteita..
Lue lisää
Pitkään kasvussa ollut ulkomainonta digitalisoituu ennätysvauhtia. Clear Channel uskoo digitaaliseen tulevaisuuteen paitsi mainonnan kentällä, myös yhteiskunnassa yleisesti. Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä näkeekin innovatiiviset mainonnan muodot..
Lue lisää
Vuosittain järjestettävä tapahtuma tähtää suunnittelun tason nostamiseen, luovuuden ja omaperäisyyden voimistamiseen sekä suunnittelijoiden ammattitaidon kehittämiseen. Parasta suomalaista luovaa suunnittelua etsitään Vuoden Huiput -kilpailussa kaikkiaan 15..
Lue lisää
Clear Channelilla on kunnia tehdä yhteistyötä lokakuussa 2017 ensi-iltansa saavan Tuntematon Sotilas -elokuvan kanssa. Elokuva on Suomen juhlavuoden ehdottomasti upein toteutus, ja tästä tulkinnasta tullaan varmasti puhumaan myös vuosien päästä.
Lue lisää
The Famen avajaisia juhlittiin 31.8. suurin elein, kun saimme katsoa koskettavan The Fame-näyttöä varten suunnitellun pätkän Aku Louhimiehen Tuntemattomasta Sotilaasta. Pieni sade ei tunnelmaa haitannut ja Musiikkitalon sisätilan puitteet olivat..
Lue lisää
The Grand Central - tavoita valtakunnallisesti yli puoli miljoonaa kontaktia viikoittain Olemme asentaneet Helsingin päärautatieasemalle alueen suurimman digitaalisen mainosnäytön The Grand Centralin, joka muuttaa Suomen vilkkaimman paikan sinun portiksesi...
Lue lisää
”Halusimme kokeilla hieman jotain uutta teemaviikkojen kampanjoinnissa. Nyt suomalaiset saavat pienen maistiaisen aasialaisen ruoan lisäksi myös aasialaisesta kulttuurista”, kertoo Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä.
Lue lisää
Asiakas: Helsingin Kaupunginteatteri Kampanja-aika: 25.4.-21.8.2016 Käytetyt pinnat: Pilarit, Pylväsbanderollit, Downtown digital Haaste: Tavoittaa kohderyhmä (45+) pelkällä ulkomainonnalla
Lue lisää