Taattu näkyvyys autoilijoiden kesken
Tavoitteena oli ohjata kuluttajat lähimpään Kotipizzaan heidän nähtyään näyttäviä mainoslaitteita
Kampanja toteutettiin heinäkuussa 2015 ja mainosvälineiksi valittiin ilman mediahälyä tavoittavat jättitaulut sekä Panorama verkosto. Yhdistämällä mainosratkaisut kampanjalle saatiin laaja peitto autoilijoiden keskuudessa. Kampanjan perusteella 22,2% kampanjan nähneistä aikoi ostaa tuotteen.Kampanja toteutettiin heinäkuussa 2015 ja mainosvälineiksi valittiin ilman mediahälyä tavoittavat jättitaulut sekä Panorama verkosto. Yhdistämällä mainosratkaisut kampanjalle saatiin laaja peitto autoilijoiden keskuudessa. Kampanjan perusteella 22,2% kampanjan nähneistä aikoi ostaa tuotteen.
Clear Channelin hyvin sijoitetut maantiejättitaulut olivat heinäkuun kampanjamme kulmakivi. Pizza maistui kesälomamatkalaisille ja Kotipizzan heinäkuun myynnissä yllettiin kaikkien aikojen ennätykseen, yli 7 miljoonaan euroon. Aiomme pitää maantiejättitaulut mediamixissämme kesälomailevien kuluttajien tavoittamiseksi myös tulevina kesinä.Kampanja lisäsi 14,3% kuluttajan mielenkiintoa tuotteeseen melko paljon. 14,8% kampanjan nähneistä keskusteli kampanjasta ystävän, perheenjäsenen tai kollegan kanssa.
Lähde: Innolink / Kotipizza Huomionarvotutkimus 2015
Jaa sisältö: