09.2.2018 | Tutkimus
Ulkomainonta jatkaa kasvuaan
Ulkomainonta jatkaa kasvuaan – mainonnan määrän laskiessa ulkomainonta kasvoi 3,5 prosenttia
Tuoreen Kantar TNS Ad Intelligencen julkistuksen mukaan mainospanostukset ulkomainonnassa jatkavat kasvuaan. Maaliskuussa ulkomainonnan kasvu on ollut 3,5 prosenttia. Kasvua tekivät myös kaupunki- ja noutolehdet, radiot, verkkomediat sekä elokuvamainonta.
Kokonaisuutena maaliskuussa mainonnan määrä laski 3,1 prosenttia vuoden 2016 maaliskuuhun verrattuna. Eniten panostukset vähenivät sanoma- ja aikakauslehdissä sekä televisiossa.
Lähde: Kantar TNS Ad IntelligenceTuoreen Kantar TNS Ad Intelligencen julkistuksen mukaan mainospanostukset ulkomainonnassa jatkavat kasvuaan. Maaliskuussa ulkomainonnan kasvu on ollut 3,5 prosenttia. Kasvua tekivät myös kaupunki- ja noutolehdet, radiot, verkkomediat sekä elokuvamainonta.
Jaa sisältö: