22.6.2016 | Digitaalinen mainonta, Store Digital
Uusi myymälämedia päivittäistavaraostajien tavoittamiseen
Täysin uudenlainen ratkaisu päivittäistavaraostajien tavoittamiseen
Ylpeänä esittelemme uuden digitaalisen mainosratkaisumme: STORE DIGITAL. Yhteensä 258 digitaalista mainosnäyttöä 161 myymälässä käsittävä verkosto on ennennäkemätön mainoskanava kuluttajien tavoittamiseen.
Store Digital –verkoston 73 näyttöä Hypermarket Prismassa, 91 näyttöä S-marketeissa, sekä 94 näyttöä Alepoissa tavoittavat päivittäistavaraostajat tehokkaasti. Kauppamatkalla kuluttajat ovat jo valmiiksi ostomoodissa, joka tekee Store Digitalista vaikuttavimman Point-of-Sales kanavan. Kahdeksalla kymmenestä ei ruokakauppaan astuessa ole mukana ostoslistaa, vaan 70% ostopäätöksistä syntyy kaupan sisällä. (Lähde: Deloitte, 2015.) Mainostajalle onkin erityisen tehokasta vaikuttaa silloin, kun ostopäätöstä ollaan juuri tekemässä.
Uusi digitaalinen ratkaisumme mahdollistaa myös panimo- ja alkoholimainonnan myymälän sisällä. Tämä tarkoittaa mainostajalle keinoa tavoittaa kuluttajat kohdennetusti ostopäätöksen äärellä niin juhlasesonkeina kuin esimerkiksi viikonloppuisin.
Digitaalinen Store Digital -verkostomme tarjoaa näyttävän, liikkuvan kuvan, dynaamisen sisällön, sekä reaaliaikaisen päivitettävyyden ilman painokustannuksia. Saatavillasi on yhteensä kolme myymäläkohtaisesti räätälöityä mainosratkaisua, sekä koko Store Digital -verkoston käsittävä kokonaisuus.
Ota yhteyttä myyntiimme niin suunnittelemme parhaan toteutuksen tarpeidesi ja tavoitteidesi mukaan!
sales@clearchannel.fi
Jaa sisältö: