14.10.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia
Clear Channel kasvattaa kauppakeskusverkostoaan
MALL OF TRIPLAAN SIJOITETAAN PERÄTI 40 DIGITAALISTA MAINOSPINTAA JA KOLME JÄTTINÄYTTÖÄ.
Clear Channel ja Helsingin Pasilaan nouseva kauppakeskus Mall of Tripla ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Clear Channel vastaa kauppakeskuksen mainostilan myynnistä.
Pasilan uusi maamerkki, Tripla, on Helsingin uusi sykkivä sydän. Vaiheittain valmistuvaan kokonaisuuteen kuuluu peräti 85 000 neliötä vuokrattavaa liiketilaa, 50 000 neliötä toimistotilaa, 430 hotellihuonetta ja 434 asuntoa.
Mall of Triplan mittakaava on jotain aivan muuta kuin mitä Suomessa on totuttu näkemään. Myös mainostajalle kauppakeskus ja moderni kauppakeskusmediamme tarjoavat ainutlaatuiset puitteet. Mall of Triplaan sijoitetaan peräti 40 digitaalista mainospintaa ja 3 isoa ledinäyttöä. Näytöt tullaan sijoittamaan paikkoihin, joissa huomioarvo on mahdollisimman korkea.
”Haluamme tarjota kuluttaja-asiakkaillemme modernin ja vaikuttavan asiakaskokemuksen, ja niinpä olemmekin panostaneet merkittävästi myös digitaaliseen mediaan. Uskomme vahvasti laajan digiverkoston tehoon ja käytämme sitä aktiivisesti myös omassa viestinnässämme", kommentoi Mall of Triplan kauppakeskusjohtaja Kati Kivimäki.
Ainutlaatuinen saavutettavuus
Lähes 30 % suomalaisista asuu puolen tunnin matkan sisällä Mall of Triplasta ja kauppakeskus on myös helposti saavutettavissa kaikilla liikennevälineillä.
"Ihmisvirrat Triplassa tulevat olemaan aivan omaa luokkaansa, onhan Pasila paitsi merkittävä työpaikka- ja asuinalue, myös tärkeä paikka liikenteellisesti uuden juna- ja bussiaseman myötä", kertoo Clear Channel Suomi Oy:n kehityspäällikkö Pasi Hannula.
Pasila ei kuitenkaan ole vain läpikulkupaikka, vaan Mall of Triplasta kaavaillaan helsinkiläisen kaupunkikulttuurin uutta kotia. Suomen suurimpaan kauppakeskukseen tullaan ostoksille, viihtymään tai vain viettämään vapaa-aikaa.
"Kauppakeskusten suosio on jo pitkään ollut kasvussa. Mall of Tripla tarjoaa niin muoti- ja lifestyle- kuin kulttuuri- ja viihde-elämyksiä, houkuttelevan ravintolamaailman sekä kattavat päivittäistavarakaupan palvelut. Triplaan on tulossa lukuisa määrä uusia, houkuttelevia brändejä – niin suomalaisia tulokkaita kuin uusia eurooppalaisia brändejä",
kuvailee Clear Channel Suomi Oy:n markkinointipäällikkö Pilvi Rissanen.
Clear Channelilla Suomen kattavin kauppakeskusmedian verkosto
Mall of Triplan myötä Clear Channelin digitaalisen kauppakeskusmedian verkosto vahvistuu entisestään. Valtakunnalliseen kauppakeskusverkostoon kuuluu nyt peräti 36 kauppakeskusta.
"Kauppakeskukset ovat Suomen suosituimpia kauppapaikkoja – miellyttäviä ja säästä riippumattomia paikkoja viettää aikaa. Suomen Kauppakeskusyhdistyksen mukaan myynti ja kävijämäärät kauppakeskuksissa ovat olleet jo pitkään kasvussa. Mainostajan kannalta tilanne on houkutteleva: kauppakeskusmedian kautta tavoittaa kuluttajat hetkellä, jolloin he ovat avoimia mainonnalle, tarjouksille ja uutuustuotteille", muistuttaa Rissanen.
Jaa sisältö: