17.9.2018 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Yhteistyö
Clear Channel on yhteistyössä Amos Rexin kanssa
Elokuussa 2018 avautuva taidemuseo Amos Rex on valinnut ulkomainonnan yhteistyökumppaniksi Clear Channelin, jonka sitoomus ulkomainonnan pelikentän kehittämiseksi tuki parhaiten museon omia tavoitteita.
Myös Amos Rex haluaa olla omalla toimialallaan jotain muuta kuin tavanomainen taidemuseo. Uudet teknologiat ja käytettävissä oleva data mahdollistavat yhä joustavamman mainonnan ja median suunnittelun.
”Lähtiessämme Amos Rexin kumppaniksi tiesimme, että tässä yhteistyössä pääsemme kumpikin venyttämään oman toimintamme raja-aitoja ja siten tuomaan suurelle yleisölle jotain uutta”, sanoo Clear Channelin toimitusjohtaja Timo Tammi.
Mediakumppanuudessa Clear Channelin ja Amos Rexin välillä ei ole kyse pelkästään medianäkyvyydestä. Kyse on toisiaan tukevien arvojen ja kunnianhimon esiintuomisesta – näin kumpikin saa portfolionsa toimimaan älykkäällä ja erityislaatuisella tavalla.
Kumppanuuden näkyvin osa suurelle yleisölle tulee olemaan varmasti loppukesästä nousevat Amos Rexin omat kampanjat. Silloinkaan kyse ei ole pelkästään siitä mitä on mainoksessa. Kyse on siitä missä ja milloin se kohdataan ja kenen toimesta; kontekstista. Ajoituksesta. Kohdeyleisön tuntemisesta.
Clear Channel auttaa Amos Rexiä luomaan pitkäkestoisia yhteyksiä potentiaalisten museovieraiden kanssa ja Amos Rex auttaa Clearia toteuttamaan visiotaan – The Future of Media, Out of Home.
Jaa sisältö: