12.11.2019 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Dynaaminen
Clear Channel valittiin Helsinki-Vantaan lentoaseman mediakumppaniksi
Lentoaseman uniikki ympäristö tarjoaa jatkossakin mainostajille upeita mahdollisuuksia Finavian ja Clear Channel Suomen monivuotisen yhteistyön jatkuessa. Mediaympäristö tulee uudistumaan täysin, mikä mahdollistaa entistäkin vaikuttavampien mainosratkaisuiden toteuttamisen.
Helsinki-Vantaan lentoasema on ainutlaatuinen ympäristö, joka tarjoaa mainostajille ja heidän brändeilleen parhaan tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön ja aktiivisiin kuluttajiin. Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä Clear Channel Suomi tulee rakentamaan lentoasemalle ennakkoluulottoman mediakokonaisuuden, joka tukee lentoaseman identiteettiä, tunnelmaa ja palveluja. Clear Channel on maailman johtava lentoasemamainonnan tarjoaja, joten yhtiön globaalia osaamista pystytään hyödyntämään arvokkaan mainosympäristön luomisessa.
"Pitkälle tulevaisuuteen ulottuva mediakumppanuus Finavian kanssa antaa hienon pohjan tulevalle yhteistyöllemme. Mainosratkaisumme ja -teknologiamme edustavat alan huippua, ja sulautuvat osaksi lentoasemaympäristöä luontevalla, vahvalla ja elämyksellisellä tavalla. Haluamme mediakumppanuuden myötä tukea Finavian strategiaa sekä osaltamme toteuttaa visiotamme upeasta lentoasemasta."
-Tuote- ja kehitysjohtaja Lassi Tolonen, Clear Channel Suomi
Lentoasemalle rakennettavien uusien digitaalisten pintojen lisäksi näyttävät promootiot, luovat erikoistoteutukset sekä pidempikestoiset kampanjat mahdollistavat ensiluokkaisten ja tehokkaiden mainosratkaisuiden toteuttamisen. Lentoasema on jo sellaisenaan vaikuttava brändinrakennuspaikka, mutta uusi teknologia ja uudenlaiset mainosratkaisut vievät mainostajan mahdollisuudet aivan uudelle tasolle. Ulkomainonta on tänä päivänä vahvempi media kuin koskaan, joten tätä momentumia halutaan hyödyntää myös lentoaseman mainosympäristön kehittämisessä.
"Arvostamme Clear Channelin monivuotista kokemusta lentoasemamainonnasta. Kasvava ja kehittyvä Helsinki-Vantaa on media- ja toimintaympäristönä ainutlaatuinen. Vuosien yhteistyön perusteella on hyvä jatkaa eteenpäin."
- Kaupallinen johtaja Nora Immonen, Helsinki-Vantaan lentoasema
HEARTBEATS-KONSEPTI LUO UUDENLAISIA MAHDOLLISUUKSIA
Helsinki-Vantaa on vilkas kansainvälinen lentoasema, jonka kautta kulkee vuosittain yli 21 miljoonaa matkustajaa. Mainosympäristö tarjoaakin oivallisen mahdollisuuden niin kansainvälisen kuin kotimaisenkin kohdeyleisön tavoittamiseksi. Clear Channel Suomi on kehittänyt kokonaan uudenlaisen mainonnan mallin, jonka avulla mainontaa voidaan suunnata saapuvien ja lähtevien matkustajien liikkeiden perusteella. Dataan perustuva Heartbeats-konsepti mahdollistaa siis mainosviestien aiempaa yksilöidymmän kohdentamisen. Nämä kohderyhmiin tarkennetut, mainosympäristön innovatiivisuuden huomioivat ratkaisut tarjoavat mainostajille verrattoman mahdollisuuden tavoittaa juuri oikea yleisö oikeaan aikaan.
"Kutsumme tätä mallia Heartbeats-konseptiksi. Ymmärrämme matkustajien tarpeet ja pystymme yhdistämään ne haluttuun viestiin. Ymmärtämällä lentoaseman matkustajien rytmiä luomme uniikin mediakokemuksen. Tiedämme milloin mainontaa kannattaa voimistaa ja milloin on parempi luoda rauhallisempia tunnelmia. Heartbeats-konsepti luo merkittävän mahdollisuuden uudistaa mainontaa ja palveluja Helsinki-Vantaan lentoasemalla", kertoo Lassi Tolonen.
Lentoasema mielletään turvalliseksi, miellyttäväksi ja eksklusiiviseksi ympäristöksi, joka luo parhaan mahdollisen näkyvyyden mainostajien brändeille. Katso alta video lentoaseman monipuolisista mahdollisuuksista ja ihastu! Käy myös tutustumassa lentoaseman puhutteleviin mainostuotteisiin.
Clear Channel Suomi Oy on osa kansainvälistä Clear Channel Communications -konsernia.
Lisätiedot: Lassi Tolonen, Tuote- ja kehitysjohtaja, Clear Channel Suomi Oy, p. 040 523 0041, lassi.tolonen@clearchannel.fi
Jaa sisältö: