1.4.2019 | Digitaalinen mainonta, Dynaaminen, Yhteistyö

Innovatiiviset ulkomainostoteutukset kiinnostivat NextM-tapahtumassa

Clear Channel toi markkinoinnin ja teknologian suurtapahtumaan näkemyksiään tulevaisuuden digitaalisesta ulkomainonnasta.

Innovatiiviset mainonnan muodot ovat osana modernin kaupunkikuvan rakentamista. Virkistävänä esimerkkinä Clear Channel toi Taidemuseo Ateneumin kanssa toteutetun Augmented Reality -taidenäyttelyn keskelle teknologiatapahtumaa.

Tulevaisuudessa asiakkaat tavoitetaan aiempaa tehokkaammin kodin ulkopuolisten digitaalisten kanavien kautta. Clear Channel toimii edelläkävijänä alalla ja täyttää asiakkaiden tarpeet parhaalla mahdollisella tavalla. Esimerkiksi digitaaliseen mainospintaan tuotu Emotion-toteutus reagoi hymyyn hymyilemällä takaisin tai jopa naurulla.

 

Clear Channel uskoo tulevaisuuden älykkäisiin kaupunkeihin

Millainen on tulevaisuuden smart city eli älykäs kaupunki, jossa innovatiivisten ratkaisujen avulla saavutetaan parempi elämänlaatu ihmisille? Smart City -ajattelua seminaariyleisölle avasi Clear Channel Suomi Oy:n tuote- ja kehitysjohtaja Lassi Tolonen Breakout-puheenvuorollaan aiheesta “Revolution by cities”.

Mediatoimisto GroupM:n järjestämä Helsingissä,Tukholmassa, Kööpenhaminassa, Oslossa sekä Dusseldorfissa järjestetty NextM-foorumi kokosi markkinoinnin ja mainonnan edelläkävijät Helsingin Wanhaan Satamaan 28.-29. maaliskuuta. Ulkomainosyhtiö Clear Channel oli mukana tapahtuman pääyhteistyökumppanina.

 

Clear Channel Suomi Oy

Lisätietoja: Ville Bergman, myyntijohtaja p. 0207 312 043 tai Pilvi Rissanen, markkinointipäällikkö p. 0207 312 025

http://nextm.io/finland/

www.clearchannel.fi