31.10.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia
Kauppakeskus Atomi osaksi Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoa
Riihimäellä sijaitseva Kauppakeskus Atomi on liittynyt osaksi Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoa. Kauppakeskuksesta löytyy 8 digitaalista näyttöä, jotka ovat osa Shopping Digital -sarjaamme. Lisäksi Kauppakeskus Atomin yhteydessä sijaitsevaan Prismaan on sijoitettu yhteensä 17 Store Digital -näyttöä.
Kauppakeskus Atomi avasi ovensa marraskuussa 2007 ja se sijaitsee Riihimäen keskustassa loistavien liikenneyhteyksien varrella, kaupungin keskustan ja rautatieaseman välittömässä läheisyydessä. Atomissa on yli 20 erikoisliikettä sekä alueen suurin päivittäistavarakauppa Prisma ravintolamaailmoineen. Riihimäki kuuluu Hämeenmaan Osuuskaupan alueeseen.
KAUPPAKESKUSMEDIAMME VAHVISTUU
Clear Channelin ylivertaiseen mainosverkostoon kuuluu nyt 36 Suomen upeinta kauppakeskusta ja kaikkiaan yhdeksän kymmenestä Suomen suurimmasta kauppakeskuksesta. Kauppakeskusverkostomme tavoittaa yli 70 miljoonaa viikkokontaktia, ja verkostoon kuuluu lähes 500 Shopping Digital -mainosnäyttöä sekä 30 Shopping Wall -mainospintaa.
Täältä näet valtakunnallisen kauppakeskusmediamme verkoston.
KAUPPAKESKUSMAINONTA HUOMATAAN
Kauppakeskusten suosio ostopaikkana pitää pintansa ja Suomen Kauppakeskusyhdistyksen mukaan sekä myynti että kävijämäärät kauppakeskuksissa ovat olleet jo pitkään kasvussa. Mainostajan kannalta tämä on erinomainen uutinen. Kauppakeskusmainonta on ylivoimainen keino tavoittaa kuluttajat siellä, missä ostopäätökset tehdään.
Kauppakeskusympäristössä vieraillessaan kuluttajat ovat avoimia kaupallisille viesteille ja kauppakeskukset ovatkin markkinoijan kannalta ensisijaisen tärkeitä kohdeyleisön puhuttelemiseen. Mainonta kauppakeskuksissa koetaan hyödyllisenä ja ostoksiin ohjaavana: tutkimustemme mukaan peräti 90 % kertoo huomanneensa mainonnan kauppakeskuksissa ja 43 % sanoo ostaneensa tuotteen kauppakeskuksessa nähdyn mainoksen perusteella.
Lue artikkelimme kauppakeskusmainonnan hyödyistä ja tutustu ostopolkututkimukseemme.
DIGITAALISTA JA NÄYTTÄVÄÄ MAINONTAA
Digitaalisuus on avannut lukemattomia mahdollisuuksia näyttävien erikoisratkaisuiden toteuttamiseen. Kauppakeskusratkaisumme ovat vaikuttavia ja innostavia, sillä pystymme hyödyntämään kampanjoissa liikkuvan kuvan lisäksi muun muassa ajankohdan mukaan vaihtuvaa sisältöä sekä vuorovaikutteisuutta kuluttajien kanssa.
Kauppakeskusmainonta on tehokas ja moderni keino herättää kuluttajien ostokiinnostus. Digitaalisten ratkaisuiden hyödyntäminen innovativiisella ja kekseliäällä tavalla tarjoaakin sinulle erinomaisen tilaisuuden näyttäytyä voimakkaana edelläkävijänä.
Kauppakeskus Atomin mainosmyynti on jo alkanut. Ota yhteyttä myyntiimme!
Jaa sisältö: