7.10.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Yhteistyö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Espen osaksi vaikuttavaa kauppakeskusmedian verkostoamme

Kauppakeskusmedian verkostomme laajenee jälleen, kun kauppakeskus Espen tulee osaksi verkostoamme. Kattavaan verkostoomme kuuluu nyt yli 40 kauppakeskusta ympäri Suomea, mukaan lukien Suomen kymmenen suurinta kauppakeskusta.

Kauppakeskus Espen sijaitsee Vaasan keskustassa, aivan kauppatorin kupeessa. Espen valmistui vuonna 2018 ja se on Vaasan uusin kauppakeskus. Espen on täydellinen paikka monipuoliseen vapaa-ajan viettoon – se yhdistää shoppailun, ravintolat ja kahvilat sekä viihdepalvelut saman, kauniin katon alle. Kauppakeskuksessa on kaikkiaan yli 20 liikettä. Avajaisvuonna 2018 Espenissä vieraili 2 miljoonaa kävijää.

Kauppakeskuksen mainosverkostosta löytyy kaksi kaksipuoleista 75-tuumaista mainosnäyttöä eli kaikkiaan 4 Shopping Digital -pintaa. Näiden viikkotavoittavuus on 153 846 kontaktia. Lisäksi torin puoleiselle ulkoseinälle uudistetaan näyttävä Shopping Wall -näyttö marraskuun aikana. Kauppakeskus Espenissä tavoitat vaasalaiset kuluttajat tehokkaasti juuri ostopäätöksen hetkellä.

 

hurmaa avoimin mielin kauppakeskuksessa viihtyvät kuluttajat

 

Suomalaiset ovat löytäneet kauppakeskukset ja vierailevat niissä ahkerasti. Ostopolkututkimuksemme mukaan pääkaupunkiseudun asukkaista jopa puolet vierailee viikoittain jossain kauppakeskuksessa, ja kaikista suomalaisista viikoittaisia kävijöitä on reilu kolmannes. 66 % kertoo hoitavansa talouden ruokaostokset kauppakeskusvierailunsa aikana ja kolmasosa päätyy vaateostoksille, mutta ostoskasseihin kertyy myös monipuolisesti muita ostoksia.¹

Kauppakeskus on optimaalinen paikka tehdä kuluttajaan vaikutus näyttävällä ja huomiota herättävällä mainonnalla. Ostoskäytävillä liikutaan avoimin mielin ja heräteostokset ovat yleisiä. Lähes kaikki kauppakeskuskävijät ovat huomanneet mainontaa vierailunsa aikana ja 63 % kertoo tekevänsä lopullisen tuotevalinnan vasta kauppakeskuksessa. Ostopolkututkimukseemme vastanneista 42 % kertoi myös ostaneensa jonkin kauppakeskuksen mainosnäytöllä näkemänsä tuotteen.

lataa ostopolku-opas

 

kattava kauppakeskusmediamme

 

Clear Channelin kauppakeskusmedian tavoittavuus on erinomainen ja verkostomme on kiistatta markkinoiden laajin ja tehokkain. Valtakunnallinen verkostomme kattaa yli 40 kauppakeskusta ja kaikkiaan 10 Suomen suurinta kauppakeskusta.² Shopping Digital -verkostomme tavoittaa yli 92 miljoonaa viikkokontaktia ja siihen kuuluu yli 600 mainosnäyttöä. Shopping Wall -näyttöjä verkostossamme on 54, joiden viikkotavoittavuus on yli 11 miljoonaa kontaktia.

kauppakeskusmediamme

 

Kiinnostuitko kauppakeskusmediastamme ja verkostomme tarjoamista upeista mainosmahdollisuuksista? Haluaisitko toteuttaa huomiota herättävän ja mieleenpainuvan kampanjan kanssamme? Ota yhteyttä myyntiimme.

OTA YHTEYTTÄ


Lähteet:

1:  Consumer Compass Oy. Clear Channel. Ostopolkututkimus 2018.

2: Suomen Kauppakeskusyhdistys ry.