30.4.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia
Tavoittava ja tehokas kauppakeskusmediamme kasvoi jälleen – kauppakeskus Hertsi osaksi verkostoamme
Clear Channelin moderni ja digitaalinen kauppakeskusmedia on kasvanut jälleen. Uusi, maaliskuussa avautunut, kauppakeskus Hertsi on nyt osa kattavaa ja uniikkia verkostoomme. Kauppakeskus Hertsi yhdistyi vanhaan kauppakeskus Megahertsiin.
Kauppakeskus Hertsi sijaitsee Helsingissä, Itäväylän varrella Herttoniemessä. Hertsi tarjoaa Herttoniemen ja lähialueiden asukkaille ja kauttakulkijoille monipuoliset palvelut saman katon alla, ja se onkin voimakkaasti kehittyvän Herttoniemen uusi keskusta. Hertsissä on helppo hoitaa arjen ostokset kaikkiaan 50 liikkeen tarjoamasta. Ruokakauppojen ja ravintoloiden lisäksi kauppakeskuksesta löytyy muun muassa kirjasto, nuorisotila sekä liikunta- ja hyvinvointipalveluja. Yhteisöllisen lähipalvelukeskuksen ideana on tarjota sellaisia palveluita, joita alueen asukkaat käyttävät päivittäin.
Kauppakeskusmedian verkostomme Hertsissä rakentuu vaiheittain tämän kevään aikana. Mainosverkoston valmistuttua se kattaa 11 Shopping Digital -näyttöä sekä neljä suurta LED-näyttöä kauppakeskuksen julkisivussa. Lisäksi Hertsistä löytyy monipuolisia promootiopaikkoja esimerkiksi tuotejakelua ja -lanseerauksia varten. Kauppakeskuksen mainosnäyttöjä sekä promootiopaikkoja hyödyntämällä tavoitat kattavasti niin herttoniemeläiset kuin myös lähialueiden asukkaat. Hertsin vaikutuspiirissä asuu noin 50 000 helsinkiläistä. Sijaintinsa ja palvelutarjontansa puolesta Hertsi houkuttelee kaikenikäisiä ja kaikenlaisissa elämäntilanteissa olevia kävijöitä.
vaikuttava ja valtakunnallinen media
Kauppakeskusmediamme tarjoaa ylivoimaisimman median tavoittaa kuluttajat kauppojen läheisyydessä. Mainostajalla on käytössään erittäin vahva valtakunnallinen digitaalinen verkosto, joka tarjoaa mahdollisuuden vaikuttaa juuri ostopäätöksen hetkellä. Ostopolku-tutkimuksemme mukaan 66 % suomalaisista kertoo hoitavansa talouden ruokaostokset kauppakeskusvierailunsa aikana ja kolmasosa päätyy vaateostoksille, mutta ostoskasseihin kertyy myös monipuolisesti muita ostoksia. Kauppakeskusmainonta on olennaisessa osassa ohjaamassa vastaanottavaisin mielin ostopaikkojen läheisyydessä liikkuvia kuluttajia. 63 % kertoo tekevänsä lopullisen tuotevalinnan vasta kauppakeskuksessa ja 42 % kertoo ostaneensa jonkin kauppakeskuksen mainosnäytöllä näkemänsä tuotteen.¹ Mainonta koetaan olennaiseksi ja hyväksytyksi osaksi kauppakeskusmaailmaa.
Kauppakeskus on optimaalinen paikka tehdä kuluttajaan vaikutus näyttävällä ja huomiota herättävällä mainonnalla. Kauppakeskusten digitaalisten ratkaisuiden hyödyntäminen innovatiivisella ja kekseliäällä tavalla tarjoaa mainostajalle erinomaisen tilaisuuden näyttäytyä edelläkävijänä. Muuttuvaan ja elämykselliseen ostosympäristöön sopii mainiosti myös huomiota ja kiinnostusta herättävät promootiot.
Clear Channelin kauppakeskusmedian tavoittavuus on erinomainen ja verkostomme on kiistatta markkinoiden laajin ja tehokkain. Valtakunnallinen verkostomme kattaa lähes 40 kauppakeskusta ja kaikkiaan 10 Suomen suurinta kauppakeskusta.² Shopping Digital -verkostomme tavoittaa yli 83 miljoonaa viikkokontaktia ja siihen kuuluu lähes 550 mainosnäyttöä. Shopping Wall -näyttöjä verkostossamme on 37, joiden viikkotavoittavuus on yli 8 miljoonaa kontaktia.
Kiinnostuitko kauppakeskusmediastamme ja verkostomme tarjoamista upeista mainosmahdollisuuksista? Haluaisitko toteuttaa huomiota herättävän ja mieleenpainuvan kampanjan kanssamme? Ota yhteyttä myyntiimme.
Lähteet:
1: Consumer Compass Oy. Clear Channel. Ostopolkututkimus 2018.
2: Suomen Kauppakeskusyhdistys ry.
Jaa sisältö: