8.2.2021 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Yhteistyö, Kauppakeskusmedia
Kauppakeskus Sello ja Clear Channel jatkavat monivuotista yhteistyötään
Olemme uudistaneet alkuvuodesta mainosyhteistyösopimuksemme kauppakeskus Sellon kanssa. Yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakeskuksista, ja vuonna 2019 Suomen parhaaksi kauppakeskukseksi valittu Sello, on osa kattavaa kauppakeskusmedian verkostoamme.
Olemme Clear Channelilla iloisia yhteystyömme jatkumisesta ja mahdollisuudesta kehittää kumppanuuttamme jatkossakin.
”Olemme tehneet kauppakeskus Sellon kanssa hyvää yhteistyötä jo pitkän aikaa, ja on hienoa, että pääsemme jatkamaan yhteistyötä jatkossakin. Sello on kävijämäärältään yksi Suomen suurimmista kauppakeskuksista ja merkittävä osa kauppakeskusmediaamme.” - Johanna Laamanen, kehityspäällikkö, Clear Channel.
Kauppakeskus Sello
Espoon Leppävaarassa sijaitseva kauppakeskus Sello on yksi Suomen ja koko Pohjoismaiden suurimmista ja monipuolisimmista kauppakeskuksista. Lähes 170 liikkeen joukosta löytyy kattava valikoima muodin, sisustuksen, vapaa-ajan ja hyvinvoinnin liikkeitä.
Sello on nykyaikainen ja viihtyisä kaupan ja palvelujen keskus. Se on myös älykäs kauppakeskus, jossa on Euroopan ensimmäinen virtuaalivoimalaitos, ja se on ensimmäinen toiminnaltaan hiilineutraali kauppakeskuskiinteistö.
Sello panostaa myös yhteisöllisyyteen ja viihtyvyyteen. Sello on osa vaikutusalueensa asiakaskunnan ja yhteisön arkea ja juhlaa kohtaamispaikkana sekä kaupunkikeskuksena. Keskusta kehitetään jatkuvasti vastaamaan asiakkaiden tarpeita ja toiveita. Sellosta löytyy muun muassa pääkaupunkiseudun toiseksi vilkkain kirjasto ja monipuolinen kulttuuri- ja viihdetarjonta.
Kumppanuudessa on voimaa
Toimintamme perustuu vahvasti kumppanuuksiin. Clear Channelilla on laaja joukko erilaisia liiketoiminta- ja sopimuskumppaneita, kuten kauppakeskus Sello, joka on monivuotinen kumppanimme kauppakeskusverkostossamme.
”Yhteistyömme Clear Channelin kanssa on jo vuosien ajan sujunut hyvin ja jatkamme sitä mielellämme. Hyvän yhteistyön avulla olemme kehittäneet kauppakeskuksemme mediapintoja ja päässeet vuosittain asetettuihin tavoitteisiin. Mainonta näytöillämme on laadukasta ja ajantasaista sekä tuottaa lisäarvoa niin kuluttajille kuin vuokralaisillekin. Kuukausittainen yhteydenpito Clear Channelin kanssa pitää myös meidät mukana ulkomainonnan kehityksessä.” - Toimitusjohtaja Marjo Kankaanranta, kauppakeskus Sello.
Meille Clear Channelilla kumppanuus on yhteisten tavoitteiden jakamista sekä lisäarvon luomista kumppanillemme sekä heidän liiketoiminnalleen. Kun ulkomainontamme tavoittelemat yleisöt viihtyvät ja kasvavat kumppanimme mailla tai kiinteistössä, tarkoittaa se myös sitä, että kumppaneillamme menee hyvin. Tämä on kumppaniliiketoiminnallemme olennainen asia. Myymme mainosmediaa ja mainosmyyntituotot jaamme yhteisesti sovitulla tavalla. Mahdollistamme myös yleisöille parempaa asiakas- ja käyttäjäkokemusta kumppaneidemme tiloissa tai alueella, sillä esimerkiksi mainosrahoitteiset ratkaisut kuten way finding -opastuspalvelut, pakettiautomaatit sekä mainonnalliset erikoistoteutukset helpottavat ihmisten arkea, työtä ja tuottavat elämyksiä.
Lue lisää kumppanuuksistamme.
Kauppakeskusmediamme
Kauppakeskusmainonta on ylivoimainen keino tavoittaa kuluttajat siellä, missä ostopäätöksiä tehdään. Kauppakeskusympäristössä vieraillessaan kuluttajat ovat avoimia kaupallisille viesteille ja kauppakeskuksissa viihdytään ostosten ja oheispalvelujen parissa pitkiäkin aikoja.
Kauppakeskusmediamme tarjoaa mahdollisuuksia niin valtakunnalliseen peittoon kuin paikalliseen näkyvyyteen. Mahdollistamme tehokkaan näkyvyyden kuluttajan ostopolun tärkeimmillä hetkillä. Mainostajan käytettävissä on massiivinen digitaalisten mainospintojen verkosto keskuksien sisällä, jättinäyttöjä maksimaalisen vaikutuksen tekemiseen sekä promootiomahdollisuudet esimerkiksi tuotejakelua varten.
Kiinnostuitko kattavasta kauppakeskusmedian verkostostamme? Ota yhteyttä ja rakennetaan yhdessä kampanjallesi näkyvyys vaikuttavimmille ja keskeisimmille mainospaikoille!
Jaa sisältö: