11.12.2024 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Kauppakeskusmedia
Olemme vahva digitaalinen ulkomainostoimija retail-ympäristössä
Tarjoamme mainostajien käyttöön valtakunnallisen digitaalisen myymälä- ja kauppakeskusmainospintojen verkoston, johon kuuluu tehokkaasti toistoa rakentavat 55"- 75" Shopping ja Store Digital -mainospinnat sekä suuret ja vaikuttavat keskimäärin 5 - 29 m2 Shopping Wall -mainospinnat.
Suomalaiset ovat kaupassakävijäkansaa, sillä peräti 96 % suomalaisista käy ruokakaupassa vähintään kerran viikossa ja 84 % käy useammin.(1 Myös kauppakeskusten suosio jatkaa kasvuaan ja kauppakeskusten kävijämäärät ovatkin olleet koko vuoden ajan keskimäärin 7 % kasvussa.(2 Laaja tavoittavuus ja ostopäätöshetkellä vaikuttaminen tekee digitaalisesta retail-mediasta ainutlaatuisen mahdollisuuden mainostajalle brändin rakentamiseen sekä lyhyen tähtäimen myynnin varmistamiseen.
Suomen suurimmat kauppakeskukset luottavat meihin, ja olemme uusineet kahden viime vuoden aikana kumppanuussopimukset yhteensä 19 eri kauppakeskuksen kanssa. Kauppakeskusten verkosto on kasvanut myös täysin uusilla kohteilla, ja mukaan on tullut viime vuonna Vantaan Kivis ja tänä vuonna Espoon Länsituuli sekä Espoontori.
Valtakunnallinen retail-verkostomme
704
pt-kauppaa
49
kauppakeskusta
3564
retail-mainospintaa
818
malls-mainospintaa
Uusi kauppakeskus valikoimaamme: Goodman
Retail-verkostomme kasvaa Hämeenlinnan keskustassa sijaitsevalla kauppakeskus Goodmanilla. Vilkkaan kolmostien varrella sijaitseva keskus on Hämeenlinnan kohtaamispaikka, jossa vierailee vuosittain 2,9 miljoonaa kävijää.(3
Goodmanin kauppakeskukseen asennetaan loppuvuoden aikana 12 uutta Shopping Digital -mainospintaa. Lisäksi Goodmanissa on kaksi tavoittavaa promootiopaikkaa. Nämä uutuudet tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden tavoittaa keskuksen asiakkaat monissa kohtaamispisteissä.
Kauppakeskus Itis on valmis!
Täysin uusittu Itis kattaa nyt 18 uutta Shopping Digital -mainospintaa sekä kolme vaikuttavaa Shopping Wallia, jotka sijaitsevat keskeisillä paikoilla kiinnittämässä kävijöiden huomion.
Itiksen valtava kävijämäärä yhdistettynä upouusiin mainospintoihimme mahdollistaa, että viestisi tavoittaa tehokkaasti kauppakeskuksen kävijät.
Upeita uutuuksia Isoon Omenaan sekä Eastoniin
Iso Omena, yksi Suomen suurimmista kaupunkikeskuksista, tarjoaa nyt entistäkin upeammat mahdollisuudet brändisi esille tuomiseen kahden uuden Shopping Wall -mainospinnan avulla. Isossa Omenassa on nyt yhteensä 15 näyttävää Shopping Wall -mainospintaa.
Myös Eastoniin on asennettu uusi katseet kääntävä mainospinta. Tämä näyttävä uutuus herättää huomiota sekä tavoittaa vilkkaan Itäväylän varrella uutena maamerkkinä.
Lähteet: 1) Ostopäätöstutkimus 2024 (Norstat Finland) 2) Kauppakeskukset 2024 3) Kauppakeskusjulkaisu 2024 |
Jaa sisältö: