9.4.2019 | Digitaalinen mainonta, Smart City, Kaupunkiympäristö
Keltainen on kevään merkki, sillä kaupunkipyörät ovat taas täällä
Smart City -ajattelu on mullistanut tavan tehdä ulkomainontaa
Clear Channelin Smart City -ratkaisut tuovat mainostajille täysin uudenlaisia tapoja olla läsnä kuluttajien arjessa. Kaupunkipyörät ovat jo vakiinnuttaneet asemansa katukuvassa ja pyöräasemaverkoston yhteyteen sijoitetut digitaaliset mainosnäytöt tarjoavat brändeille korkealuokkaista näkyvyyttä, siellä missä ihmisiä eniten liikkuu. Pääkaupunkiseudulla digitaalisia mainosnäyttöjä on pyöräasemien yhteydessä yhteensä 111 kappaletta. Helsingissä 48, Espoossa 36 ja Vantaalla 27.
Helsingin kaupunkipyörät ovat maailman suosituimmat
Tiesitkö, että Helsingin kaupungin teettämän selvityksen mukaan, Helsingin kaupunkipyörät olivat pyöräkohtaisesti päivittäisten tehtyjen matkojen määrien mukaan korkeimpia koko maailmassa? 2018 kauden aikana kaupunkipyörämatkoja kertyi yli 3 miljoonaa ja kausikäyttäjiä oli lähes 50 000.
Ulkomainosyhtiö Clear Channel vastaa Helsingin, Espoon, Vantaan ja Turun kaupunkipyöräpalvelun yksityisen rahoituksen hankinnasta. Helsingissä ja Espoossa kaupunkipyöriä sponsoroi HOK-Elannon Alepa-ketju ja Turussa Viking Line. Ulkomainosyhtiö Clear Channel on digitaalisen ulkomainonnan ja Smart City -ratkaisujen edelläkävijä, joka tuo mediamarkkinoille innovatiivisia ratkaisuja asiakaslähtöisin päämäärin.
Jaa sisältö: