11.3.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Uutiset, Kauppakeskusmedia
Ostoskeskus Kaaren digitaalinen verkosto laajenee
Clear Channelin valtakunnallinen digitaalinen kauppakeskusmedia kattaa peräti 35 ostovoimaisinta ostoskeskusta 16 kaupungissa.
Viimeisimpänä uudistimme kauppakeskus Kaaren digitaaliset mainospinnat. Uudistuksen jälkeen Kaaren digitaalinen mainosverkosto kattaa peräti 32 digitaalista mainoslaitetta, luoden vaikuttavan median tavoittaa kohdeyleisö ostosten äärellä kauppakeskuksessa, joka sijaitsee Suomen vilkkaimmin liikennöidyn tien varrella. Tulemme satsaamaan laadukkaisiin digitaalisiin mainoslaitteisiin sekä laajaan verkostoomme myös tulevaisuudessa.
Kauppakeskus Kaaren kävijämäärät viime vuona oli 7,4 miljoonaa, mikä oli 7% enemmän edellisvuotta verraten. Kasvua odotetaan myös jatkossa kauppakeskuksen jatkuvan uudistuksen myötä.
Mainostajille tämä tarkoittaa sitä, että uudistetussa Kaaressa on nyt myös uudistetut mainospinnat, jotka ovat ajanmukaiset, houkuttelevan näköiset ja sijoittelultaan juuri optimaaliset asiakasvirtojen äärellä. Uutta ovat myös Prisman kassalinjan edustalle laitetut yli 70-tuumaiset digitaaliset näytöt sekä videoseinä, joka on 1. kerroksen liukutasojen yläpäässä, juuri vilkkaimmassa kohdassa, mistä ihmiset menevät Prismaan. Lisäksi Prisma on 24/7 auki, joten näkyvyys on ympärivuorokautista meidän talossamme. Lisäksi parkkihalli tasolle asennettiin yksi iso 70-tuumainen näyttö. Nyt mainostaja saa siis erinomaisen kattavan paketin koko talossa. Kauppakeskusjohtaja Sanna Kinnunen Kauppakeskus Kaaresta kertoo.
”Meillähän mainostaja saa myös näkyvyyttä Kehä1:llä, mikä on erinomainen etu. Kaartahan remontoitiin v. 2017 kuudella miljoonalla eurolla. Kaaren omistaa ruotsalainen pääomasijoittaja Niam, joka investoi nyt myös uuteen ravintolamaailmaan, mikä valmistuu elokuussa 2019. Kaari on nyt uudistunut, moderni, valoisa ja viihtyisä ja mainostaja pääsee osaksi tätä, sanoo Kinnunen.
Uudistus toi mukanaan 12 Shopping Digital näyttöä tavoittaa kuluttajat kauppakeskuksessa. Uutena myös Shopping Wall näyttö, joka lujittaa kampanjat entistä näyttävämmäksi kokonaisuudeksi.
Tutkimustemme mukaan ostosten ja oheispalvelujen parissa viihdytään aamusta iltaan, joten kauppakeskusmedian tavoittavuus on erinomainen. Peräti 37% suomalaisista käy kauppakeskuksissa vähintään kerran viikossa, ja 9/10 asiakkaista kertoo huomaavansa mainonnan.
Lue lisää kauppakeskusmainonnasta.
Jaa sisältö: