Ajankohtaista (16)

14.1.2019 | Uutiset

Clear Channel ja Marfina S.L toteuttavat Vantaan kaupunkipyörät

Vantaa on valinnut kaupunkipyöräjärjestelmän toteuttajaksi CityBike Finlandin emoyhtiön Marfina S.L:n. Clear Channel vastaa kaupunkipyöräjärjestelmän kaupallistamisesta. Vantaan kaupunkipyöräsopimus käsittää laajennuksen kanssa 1000 kaupunkipyörää ja 100..
Lue lisää

31.12.2018 | Uutiset

Uusi älykäs pakettipalvelupiste on lanseerattu

Clear Channel ja suomalainen start up -yritys Agora Networks tuo kaupunkikuvaan uudenlaisen pakettipalvelupisteen, Agora-kioskin. Clear Channel vastaa kioskien mainosmyynnistä ja tuo modernit mainoslaitteet kiinteäksi osaksi uusia pakettipalvelupisteitä...
Lue lisää

10.12.2018 | Uutiset

Valtakunnan vaikuttavin kauppakeskusmedia kasvoi jälleen

Ulkomainosyhtiö Clear Channelin kauppakeskusmedia laajeni jälleen, kun kauppakeskus Mylly Raisiossa liittyi mukaan verkostoon. Mylly on yli 150 liikkeen keskuksena Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus. Kauppakeskus Mylly uudistui ja laajeni marraskuussa..
Lue lisää

7.12.2018 | Tutkimus, Kuluttajakäyttäytyminen

Kauppakeskusmainonta puhuttaa ja ohjaa ostamaan

Clear Channel UK:n Malls-tutkimuksessa (2016) selvitettiin kuluttajien kauppakeskuskäyttäytymistä. Tutkimusaineisto kerättiin kaksivaiheisella metodilla: online-kyselyllä (n=251) sekä reaaliaikaisella mobiilipäiväkirjalla (n=81). Kyselyssä oli mukana..
Lue lisää

7.12.2018 | Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Kuluttajan ostopolun tuntemisesta tehoa kampanjaan

Clear Channel suoritti yhdessä tutkimusyritys Consumer Compassin kanssa suuren Ostopolkututkimuksen syksyllä 2018. Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten tottumuksia ostoksilla käymisen, kauppakeskusten sekä päivittäistavaramyymälöiden suhteen...
Lue lisää

4.12.2018 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Rakenna vaikuttava brändielämys isoilla digitaalisilla mainospinnoilla

Mikä tekee brändistä kuuluisan? Entä miten tätä mielikuvaa saadaan kaikista tehokkaimmin välitettyä? Saadaksemme näihin kysymyksiin vastauksen annoimme erilaisia tutkimusmenetelmiä monipuolisesti hyödyntävälle tutkimusyritykselle (Cog Research, 2016)..
Lue lisää

3.12.2018 | Uutiset

Ulkomainonta kasvoi reippaasti syyskuussa

Syyskuussa mainonnan määrä laski -2,5 % vuoden 2017 vastaavaan aikaan verrattuna. Syyskuussa mainonnan määrä laski -2,5 % vuoden 2017 vastaavaan aikaan verrattuna. Laskusta huolimatta ulkomainonta kasvoi jälleen voimakkaasti TNS Gallupin muutosmittarissa..
Lue lisää

26.11.2018 | Matkustusympäristö, Tutkimus

Uusi lentomatkustajien profiilitutkimus on valmistunut

Clear Channel Suomi tuotti yhdessä GroupM:n ja Taloustutkimuksen kanssa laajan mittauksen suomalaisten ja transit matkustajien matkustustottumuksista, suhtautumisesta kuluttamiseen ja brändeihin. Uusi valmistunut mittaus on laajin, mitä Clear Channel on..
Lue lisää

26.11.2018 | Digitaalinen mainonta, Liikenneympäristö

Digitaalinen suurtaulusarja Panorama tavoittaa valtakunnallisesti

Digitaalinen maantiemedia ulottuu nyt 50 paikkakunnalle 151 näytön voimin. Valtakunnallinen digitaalinen maantieverkostomme Panorama tavoittaa kuluttajat tehokkaasti ja digitaalisen tehokeinoja hyödyntäen. Kirkkaat jättikokoiset LED-näytöt tuovat..
Lue lisää

19.11.2018 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Dynaaminen, Erikoistoteutus

Dynaaminen ulkomainonta huomataan

Dynaamiset viestit digitaalisessa ulkomainonnassa tuovat mainostajan viestille vahvaa läpimenovoimaa ja saavat aikaan erilaisia vuorovaikutustasoja. Clear Channel on ollut eturintamassa kehittämässä älykkäämpiä ulkomainonnan ratkaisuja jo vuodesta 2008...
Lue lisää