Ajankohtaista (17)

12.11.2018 | Digitaalinen mainonta, Uutiset

Vaikuttavin digitaalinen mainosverkosto suomessa

Digitaalinen tarjoomamme kasvaa vauhdilla - nyt jo lähes 1300 pintaa ympäri Suomen Clear Channel Suomi on digitaalisen ulkomainonnan ehdoton markkinajohtaja. Digitaaliset mainosvälineemme sijaitsevat juuri siellä missä kuluttajat eniten liikkuvat ja..
Lue lisää

5.11.2018 | Store Digital, Ostosympäristö, Uutiset, Tutkimus

Mainonta ruokakaupassa ohjaa ostopäätöksiä

Ruokakaupat ovat mainostajalle ideaali ympäristö tavoittaa kuluttajat säännöllisesti. Clear Channelin digitaaliset mainoslaitteet kaupan sisällä luovat uudenlaisen ja uniikin mediaympäristön, jollaista ei muualla ole tarjolla. Myymälän sisällä tapahtuva..
Lue lisää

29.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Yhteistyö

Clear Channel on taidemuseo Amos Rexin yhteistyökumppani

Helsingin ytimessä sijaitseva taidemuseo Amos Rex avautuu yleisölle torstaina 30.8. Lasipalatsissa sijaitseva museo luo ympäristöönsä ainutlaatuisen taiteen ja kulttuurin kohtaamispaikan, jonka kokonaisuuteen kuuluu näyttelytilojen lisäksi Lasipalatsi..
Lue lisää

22.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Uutiset

Espoon digitaalinen mainosverkosto laajenee

Clear Channelin digitaalinen mainosverkosto vahvistaa jalansijaansa Espoossa entisestään. Espoon Downtown Digital verkosto kattaa nyt jo 36 näyttöä. Uudet näyttävät 75” pinnat sijoittuvat Espoon parhaille paikoille vilkkaimpien kulkuväylien,..
Lue lisää

22.10.2018 | Uutiset

Mediamainonta laski, mutta ulkomainonnan suosio kasvoi

Huhti-kesäkuu toi mukanaan -2,5% laskun mediamainonnalle, mutta tästä huolimatta ulkomainonnan suosio jatkoi kasvuaan verrattuna vuoteen 2017. Muiden perinteisten medioiden jatkaessa laskuaan ulkomainonta oli suurimmassa kasvussa radiomainonnan lisäksi...
Lue lisää

15.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Erikoistoteutus, Yhteistyö

Kiusaava ulkomainos toi nettikiusaamisen kadulle

Lasten ja nuorten säätiön kampanjalla halutaan herättää ihmiset jatkuvasti kasvavan ongelman vakavuuteen. Moni haikailee nuoruuttaan takaisin, mutta haave saattoi romuttua, mikäli törmäsi Lasten ja nuorten säätiön tempaukseen, joka toi nuorten kokeman..
Lue lisää

8.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Uutiset

Uusi näyttävä pinta kauppakeskus itikseen

Clear Channelin valtakunnallinen kauppakeskusmedia kasvaa ja kehittyy. Vaikuttava Shopping Walls-verkosto laajenee kauppakeskus Itiksen Shopping Wallin saadessa seurakseen uuden kaksipuolisen 15m2 pinnan. Näyttävä kahdesta suunnasta kohdattava jättipinta..
Lue lisää

8.10.2018 | Ostosympäristö, Tutkimus

Ostopolkuajattelu toimii myös ulkomainonnassa

Ulkona mainos seuraa kuluttajaa päivän aikana. Ulkona mainosta ei voi blokata tai ohittaa, jolloin se on tehokas väline tietoisuuden nostamiseen ja tunnettuuden rakentamiseen. Kuluttajat viettävät jo suurimman osan päivästä kodin ulkopuolella ja aika kasvaa..
Lue lisää

1.10.2018 | Digitaalinen mainonta

Digitaalinen ulkomainonta johtaa media kasvua

Median murros on ollut erinomainen mahdollisuus voimakkaasti digitalisoituvalle ulkomainosalalle, jossa Clear Channel on eturintamassa kehittämässä älykkäämpiä ulkomainonnan ratkaisuja. Digitaalisen ulkomainonnan tavoittavuus on kasvanut harppauksin..
Lue lisää

1.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Yhteistyö

Suuret diginäytöt mahdollistivat globaalin ilmiön

Helsingin Sanomien huippukokoukseen liittyvä ulkomainoskampanja puhutti ja ja herätti huomiota laajasti. Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus..
Lue lisää