Clear Channel Suomi tuotti yhdessä GroupM:n ja Taloustutkimuksen kanssa laajan mittauksen suomalaisten ja transit matkustajien matkustustottumuksista, suhtautumisesta kuluttamiseen ja brändeihin. Uusi valmistunut mittaus on laajin, mitä Clear Channel on..
Lue lisää
Digitaalinen maantiemedia ulottuu nyt 50 paikkakunnalle 151 näytön voimin. Valtakunnallinen digitaalinen maantieverkostomme Panorama tavoittaa kuluttajat tehokkaasti ja digitaalisen tehokeinoja hyödyntäen. Kirkkaat jättikokoiset LED-näytöt tuovat..
Lue lisää
Dynaamiset viestit digitaalisessa ulkomainonnassa tuovat mainostajan viestille vahvaa läpimenovoimaa ja saavat aikaan erilaisia vuorovaikutustasoja. Clear Channel on ollut eturintamassa kehittämässä älykkäämpiä ulkomainonnan ratkaisuja jo vuodesta 2008...
Lue lisää
Digitaalinen tarjoomamme kasvaa vauhdilla - nyt jo lähes 1300 pintaa ympäri Suomen Clear Channel Suomi on digitaalisen ulkomainonnan ehdoton markkinajohtaja. Digitaaliset mainosvälineemme sijaitsevat juuri siellä missä kuluttajat eniten liikkuvat ja..
Lue lisää
Ruokakaupat ovat mainostajalle ideaali ympäristö tavoittaa kuluttajat säännöllisesti. Clear Channelin digitaaliset mainoslaitteet kaupan sisällä luovat uudenlaisen ja uniikin mediaympäristön, jollaista ei muualla ole tarjolla. Myymälän sisällä tapahtuva..
Lue lisää
Helsingin ytimessä sijaitseva taidemuseo Amos Rex avautuu yleisölle torstaina 30.8. Lasipalatsissa sijaitseva museo luo ympäristöönsä ainutlaatuisen taiteen ja kulttuurin kohtaamispaikan, jonka kokonaisuuteen kuuluu näyttelytilojen lisäksi Lasipalatsi..
Lue lisää
Clear Channelin digitaalinen mainosverkosto vahvistaa jalansijaansa Espoossa entisestään. Espoon Downtown Digital verkosto kattaa nyt jo 36 näyttöä. Uudet näyttävät 75” pinnat sijoittuvat Espoon parhaille paikoille vilkkaimpien kulkuväylien,..
Lue lisää
Huhti-kesäkuu toi mukanaan -2,5% laskun mediamainonnalle, mutta tästä huolimatta ulkomainonnan suosio jatkoi kasvuaan verrattuna vuoteen 2017. Muiden perinteisten medioiden jatkaessa laskuaan ulkomainonta oli suurimmassa kasvussa radiomainonnan lisäksi...
Lue lisää
Lasten ja nuorten säätiön kampanjalla halutaan herättää ihmiset jatkuvasti kasvavan ongelman vakavuuteen. Moni haikailee nuoruuttaan takaisin, mutta haave saattoi romuttua, mikäli törmäsi Lasten ja nuorten säätiön tempaukseen, joka toi nuorten kokeman..
Lue lisää
Clear Channelin valtakunnallinen kauppakeskusmedia kasvaa ja kehittyy. Vaikuttava Shopping Walls-verkosto laajenee kauppakeskus Itiksen Shopping Wallin saadessa seurakseen uuden kaksipuolisen 15m2 pinnan. Näyttävä kahdesta suunnasta kohdattava jättipinta..
Lue lisää