Ajankohtaista (2)

7.2.2024 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Uutiset

Vaikuttava digitaalinen kauppakeskusverkostomme laajenee entisestään

Verkostomme kehittyy entistäkin upeammaksi. Olemme uusineet useita merkittäviä kauppakeskussopimuksiamme sekä saaneet verkostoomme täysin uusia kohteita. Näihin sopimuksiin kuuluvat muun muassa Itis, Mall Of Tripla, Jumbo & Flamingo, Kaari, Sello sekä..
Lue lisää

23.1.2024 | Digitaalinen mainonta, Uutiset

Panorama-verkostomme kasvaa ja vahvistuu

Panorama-verkostomme kirkkaat jättikokoiset LED-näytöt tuovat huomioarvoa valtaväylien ja asutuskeskittymien sekä ostosalueiden läheisyydessä. 88 % suomalaisista on kiinnittänyt ulkomainontaan huomiota ja 7/10 kertoo kiinnostuneensa mainostetusta tuotteesta..
Lue lisää

11.12.2023 | Vastuullisuus

Tuore selvitys: Ulkomainosyhtiöiden mainostuloista 47 % yhteiskunnalle

Vuonna 2022 ulkomainosyhtiöt tukivat suomalaista yhteiskuntaa noin 40 miljoonalla eurolla.
Lue lisää

31.8.2023 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Uutiset

192 uutta pintaa Store Digital -verkostoomme

Store Digital -verkostomme kasvutahti on ollut huimaa. Elokuussa näyttöjen määrä ylitti jo 2000 rajan, kun verkosto laajeni 48:aan uuteen myymälään Pohjois-Suomen ja Pirkanmaan alueilla. Myymälämäärä on alle kolmessa vuodessa kasvanut 65 % ja kasvu tulee..
Lue lisää

29.8.2023 | Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Pramea kokonaisuus tavoittaa Suomen vilkkaimmassa rakennuksessa

Helsingin ydinkeskustan premium-pintojen tarjonta sai kesällä vaikuttavaa vahvistusta. Keskeinen sijainti Helsingin sydämessä sekä suuret kaksipuoliset mainosnäytöt tekevät kokonaisuudesta ainutlaatuisen – se tavoittaa joukkoliikenteen keskiössä päivittäin..
Lue lisää

14.6.2023 | Tutkimus, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Premium-pinnat saavat brändit loistamaan

Näkyminen isoilla ulkomainospinnoilla vahvistaa katsojan positiivista mielikuvaa brändistä. Kuluttajat mieltävät digitaalisilla premium-pinnoilla näkyvät brändit voimakkaiksi, korkealuokkaisiksi ja ikonisiksi.1 Tutustu alta premium-pintojen hyötyihin!
Lue lisää

13.6.2023 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus: kohderyhmätieto

Miten ostopäätös syntyy päivittäistavarakaupoissa?

Toteutimme maaliskuussa 2023 Norstat Finlandilla kuluttajatutkimuksen, jossa selvitettiin kahdeksan pääkategorian ja yli 70 tuoteryhmän osalta miten ostopäätös eri tuotteissa syntyy. Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 18–79-vuotiaat päivittäistavarakaupoissa..
Lue lisää

17.3.2023 | Digitaalinen mainonta, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys

4 tapaa kohdentaa ulkomainoskampanjoita

Massamedian maineesta huolimatta ulkomainontaa voi monipuolisesti kohdentaa yleisön, ajankohdan, lokaation sekä kontekstin perusteella. Kohdennetut, relevantit ja kontekstuaaliset markkinointiviestit parantavat asiakaskokemusta sekä kehittävät brändiä...
Lue lisää

13.3.2023 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus, Tutkimus: kohderyhmätieto

Tavoita kaupassa asioivat suomalaiset!

Tiesitkö, että joka viides 15 vuotta täyttäneistä suomalaisista asioi ruokakaupassa päivittäin tai lähes päivittäin ja 97 % viikoittain? Tämä selviää vastikään toteutetusta tutkimuksesta (Taloustutkimus 2022, n=564), jonka tuloksiin sukellamme seuraavaksi..
Lue lisää

2.2.2023 | Vastuullisuus

Olemme mukana rakentamassa älykkäämpää ja kestävämpää kaupunkia

Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä ja valtakunnallisen mediaverkoston tarjoajana haluamme sitoutua rakentamaan entistä vastuullisempaa media-alan tulevaisuutta. Ulkomainonta on mukana vahvasti yhteiskunnallisissa tapahtumissa, kaupunkikulttuurin..
Lue lisää