Ajankohtaista (5)

4.3.2022 | Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Lippulaiva liittyy Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoon

Clear Channelin digitaalisen kauppakeskusmedian verkosto laajenee huhtikuussa, kun upouusi kaupunkikeskus Lippulaiva avataan Espoossa. Keskukseen odotetaan jopa kahdeksaa miljoonaa kävijää vuodessa.
Lue lisää

4.3.2022 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Uusi upea kaupunkikeskus Lippulaiva avautuu maaliskuun lopulla

Espoo on saamassa uuden timantin, Espoonlahteen avautuu maaliskuun lopulla kaupunkikeskus Lippulaiva. Tutulle sijainnille avautuva Lippulaiva on tunnetusta nimestään huolimatta täysin uusi ja moderni kauppakeskus Espoonlahden ytimessä. Lippulaivaan..
Lue lisää

1.3.2022 | Ostosympäristö, Uutiset, Kaupunkiympäristö

Upea ja tavoittava Sokos Helsinki - Shopping Wall 360

Ulkomainosverkostomme laajenee Helsingin ydinkeskustassa Sokos tavaratalon uusilla Shopping Wall 360 mainospinnoilla. Mainospinnat on sijoiteltu tavaratalon jokaiselle seinälle – niiden kautta tavoittaa tavaratalon ympärillä liikkuvat kävelijät, pyöräilijät..
Lue lisää

20.1.2022 | Digitaalinen mainonta, Tutkimus, Isot Digit, Tutkimus: ajankohtaiset

DOOH - Tulevaisuuden media

DOOH, eli digitaalinen ulkomainonta, tarjoaa mainostajalle useita hienoja mahdollisuuksia tällä modernin markkinoinnin ja huomioarvotalouden aikakaudella. Kuluttajat viettävät huomattavan paljon aikaa sosiaalisen median parissa, joten brändit joutuvat..
Lue lisää

19.1.2022 | Tutkimus, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Ulkomainonta ohjaa fyysiselle ja digitaaliselle ostopolulle

Vähittäiskauppa on ollut merkittävässä murroksessa viimeisten vuosien aikana, mutta pandemia-aika on kiihdyttänyt entisestään kuluttajien siirtymistä kohti digitaalisia myyntikanavia. On vielä epäselvää, millainen vaikutus tällä kaikella on mainostajien..
Lue lisää

3.1.2022 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Store Digital – Tuloksellista ja tehokasta mainontaa

Store Digital on uniikki mainosverkosto, jonka avulla kasvatat tuotteesi myyntiä. Verkoston mainosnäytöt sijaitsevat S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa tai niiden välittömässä läheisyydessä noin 400 myymälässä, yli sadalla paikkakunnalla. Store Digital..
Lue lisää

22.12.2021 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta

Uudistunut Helsinki-Vantaan lentoasema digitaalisempi kuin koskaan

Vuonna 2022 mainostajille luvassa upeita mahdollisuuksia Helsinki-Vantaan lentoasemalla Helsinki-Vantaalla on käynnissä lentoaseman historian mittavin laajennushanke, jonka tavoitteena on kehittää lentoaseman palveluita ja asiakaskokemusta sekä vahvistaa..
Lue lisää

20.12.2021 | Vastuullisuus

Annamme merkityksellisen joululahjan yksinäiselle vanhukselle

Haluamme olla muutakin kuin median tarjoaja – autamme apua tarvitsevia, edistämme yhteisöjen hyvinvointia ja tarjoamme huomiota herättävän median, jossa yhteiskunnallisesti tärkeät asiat saavat näkyvyyttä ja herättävät keskustelua. Tänä jouluna me halusimme..
Lue lisää

1.12.2021 | Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö

Ulkomainonnan ohjelmalllinen ostaminen tuo etuja mainostajalle

Mainostajan tulee tänä päivänä rakentaa katkeamaton asiakaspolku, joka seuraa asiakasta kodista fyysiseen ostopaikkaan – onlinesta offlineen. Ulkomainontaa kannattaa ehdottomasti hyödyntää osana asiakaspolkua, sillä ulkomainonta tarjoaa ainutlaatuisia etuja..
Lue lisää

1.12.2021 | Digitaalinen mainonta, Creating the Future of Media

Ohjelmallinen ostaminen: älykkäämpää, tehokkaampaa mainontaa

Ohjelmallisen ostamisen suosio jatkuu Euroopassa – eikä syyttä. Ohjelmallinen ostaminen nimittäin mahdollistaa mainostajille helpon keinon päästä käsiksi kattavaan ulkomainosmediaamme, joka tavoittaa käytännössä jokaisen suomalaisen, näkyy oikeassa..
Lue lisää