Haluamme olla muutakin kuin median tarjoaja – autamme apua tarvitsevia, edistämme yhteisöjen hyvinvointia ja tarjoamme huomiota herättävän median, jossa yhteiskunnallisesti tärkeät asiat saavat näkyvyyttä ja herättävät keskustelua. Tänä jouluna me halusimme..
Lue lisää
Mainostajan tulee tänä päivänä rakentaa katkeamaton asiakaspolku, joka seuraa asiakasta kodista fyysiseen ostopaikkaan – onlinesta offlineen. Ulkomainontaa kannattaa ehdottomasti hyödyntää osana asiakaspolkua, sillä ulkomainonta tarjoaa ainutlaatuisia etuja..
Lue lisää
Ohjelmallisen ostamisen suosio jatkuu Euroopassa – eikä syyttä. Ohjelmallinen ostaminen nimittäin mahdollistaa mainostajille helpon keinon päästä käsiksi kattavaan ulkomainosmediaamme, joka tavoittaa käytännössä jokaisen suomalaisen, näkyy oikeassa..
Lue lisää
Clear Channel haluaa tukea kaupunkien elinvoimaisuutta ja elämyksellisyyttä mahdollisimman pitkäjänteisesti ja kestävän kehityksen periaatteita noudattamalla. Vuosia jatkunut yhteistyö Flow Festivalin kanssa saa jatkoa kesälle 2022, jolloin festivaali..
Lue lisää
Smart City ohjaa kaupunkiympäristön palvelumuotoilua – Clear Channel yhdistää kaupalliset toimijat ja kaupunkilaisten palvelut Uuden kaupunkistrategiansa mukaan Helsinki pyrkii olemaan iloinen, yllätyksellinen ja elämyksellinen kaupunki. Clear Channel..
Lue lisää
Yksi suomalaisten keskeisimpiä kulkureittejä on Helsingin Rautatieasema, jonka kautta kuljetaan parhaimmillaan satoja tuhansia kertoja päivässä. Päärautatieaseman keskeisimmällä paikalla sijaitsee vaikuttavat ja näyttävät digitaaliset mediapintamme – The..
Lue lisää
Ulkomainonta ja äänimainonta kampanjakeinoina James Bond -elokuvan lanseerauksessa James Bondin ääni voi tällä viikolla yllättää pääkaupunkiseudulla liikkujat, sillä Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteuttama uuden Bond-elokuvan..
Lue lisää
Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä ja valtakunnallisen mediaverkoston tarjoajana Clear Channelilla on myös vastuu olla luomassa oikeudenmukaisempaa mediaa. Toimimme vastuullisesti palvellen yhteisöjä sekä kuntia, vaikuttaen positiivisesti meitä..
Lue lisää
Suunnilleen 1,5 vuotta sitten globaali lentoliikenne pysähtyi lähes kokonaan, eikä varmuutta tulevaisuudesta ollut. Siitä huolimatta olemme Finavian kanssa tehneet määrätietoisesti yhteistyötä huomisen matkustamista kohti ja Helsinki-Vantaan lentoaseman..
Lue lisää
Ulkomainonnalla on lupaavat tulevaisuudennäkymät. Pandemiasta huolimatta ulkomainonnan viikkotavoittavuus Suomessa nousi 99 prosenttiin (1 tehden ulkomainonnasta yhä ylivoimaisemman massamedian. Jatkuvasti laajenevat digitaaliset ulkomainosverkostot tuovat..
Lue lisää