Ajankohtaista (8)

20.5.2021 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Miten suomalaiset liikkuvat sekä kuluttavat juuri nyt ja kesällä?

Kesä on mainostajalle erinomaista aikaa, sillä aurinkoinen lomakausi saa kuluttajat käyttämään tavanomaista enemmän rahaa sekä kokeilemaan uusia asioita. Tämän vuoden kesää piristävät myös positiiviset uutiset koronatilanteen helpottumiseen ja rajoitusten..
Lue lisää

18.5.2021 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Smart City

Ensimmäinen älykäs Agora 2.0 -pakettiautomaatti on täydessä käytössä Helsingin Jätkäsaaressa

Clear Channel haluaa olla mukana edistämässä kestävää kehitystä ja toteuttamassa älykkäitä kaupunkeja asukkaiden elämän helpottamiseksi. Osa Clear Channelin Smart City -ratkaisuja ovat älykkäät Agora-pakettiautomaatit, joissa yhdistyy monenlainen moderni..
Lue lisää

18.5.2021 | Yhteistyö, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Clear Channel ja Helsinki Biennaali elävöittävät kaupunkia

Clear Channel toimii pääyritysyhteistyökumppanina Helsinki Biennaali -tapahtumassa. Meille on tärkeää olla mukana tapahtumissa, jotka elävöittävät kaupunkeja ja tuovat onnellisuutta ihmisten arkeen. Tämä kansainvälinen nykytaidetapahtuma on upea sekä..
Lue lisää

17.5.2021 | Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Usein kysyttyä ulkomainonnasta

Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin. Mainoslaitteiden sijainti tarjoaa luonnostaankin tehokkaan keinon kuluttajien tavoittamiseksi siellä, missä he liikkuvat ja tekevät ostoksia. Ulkomainonta..
Lue lisää

17.5.2021 | Ostosympäristö

Erikoismainospaikat

Vaikuta ja näy isosti Helsingin päärautatieasemalla ja kauppakeskusten yhteydessä Espoossa, Helsingissä sekä Turussa. Erikoismainospaikkojen avulla brändisi voi aidosti erottua edukseen ja tavoittaa suuret massat vilkkaasti liikennöidyillä sijainneilla...
Lue lisää

12.5.2021 | Uutiset, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Clear Channelin #syöulkona -kampanja tukee ravintolatoimialan elpymistä

Ravintola-ala on kärsinyt koronan vuoksi ja kaipaa kipeästi tukea. Clear Channel tukee ravintoloita tarjoamalla niille maksutta näkyvyyttä pääkaupunkiseudun digitaalisissa mediapinnoissa kesä–heinäkuun vaihteessa.
Lue lisää

28.4.2021 | Ohjelmallinen

Clear Channelin LaunchPAD mahdollistaa ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen ja yhä tehokkaamman mainoskampanjoiden hallinnan

Yksi maailman johtavista ulkomainostoimijoista, Clear Channel Europe vahvistaa mainonnan ostamisen ja suunnittelemisen ratkaisuja. Clear Channelin LaunchPAD yhdistää ohjelmallisen ostamisen kanavat yrityksen laajaan digitaalisen ulkomainonnan tarjoamaan.
Lue lisää

29.3.2021 | Uutiset, Yhteistyö

Espoon julkisen liikenteen pysäkkikatosyhteistyömme jatkuu

Clear Channelin ja Espoon julkisen liikenteen pysäkkikatosyhteistyö jatkuu ja laajenee Ulkomainosyhtiö Clear Channel ja Espoon kaupunki ovat solmineet uuden julkisen liikenteen pysäkkikatoksia koskevan yhteistyösopimuksen. Clear Channel vastaa jatkossa..
Lue lisää

17.3.2021 | Digitaalinen mainonta, Inspiraatio, Creating the Future of Media, Tutkimus: ajankohtaiset

Digitaalinen ulkomainonta: moderni ja hienostunut massamedia

Ulkomainonta on yksi vanhimpia mainonnan muotoja. Se on kuitenkin paljon muutakin kuin perinteikästä, sillä ulkomainonta on jatkuvasti kehittynyt mukautumaan mediaympäristön muutoksiin. Kun vahva ja menestyksekäs historia yhdistetään moderneihin ja..
Lue lisää

2.3.2021 | Tutkimus, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Ulkomainonnan tavoittavuus on edelleen HYVÄLLÄ tasolla

Vuosi 2020 muutti maailmaa ja sitä kautta myös mediaympäristömme on muuttunut tänä poikkeuksellisena aikana. Vaikutukset ovat nähtävissä myös ulkomainosmedian osalta. Muutoksista huolimatta ulkomainonnan tavoittavuus ja nettokontaktit ovat edelleen hyvällä..
Lue lisää