14.6.2023 | Tutkimus, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia
Premium-pinnat saavat brändit loistamaan
Näkyminen isoilla ulkomainospinnoilla vahvistaa katsojan positiivista mielikuvaa brändistä. Kuluttajat mieltävät digitaalisilla premium-pinnoilla näkyvät brändit voimakkaiksi, korkealuokkaisiksi ja ikonisiksi.1 Tutustu alta premium-pintojen hyötyihin!
Vilkkaiden sijaintien suuret digitaaliset mainospinnat tarjoavat ainutlaatuisen estradin brändimainonnalle. Premium-DOOH rakentaa brändiä sekä luo mielikuvaa maineikkaasta ja luotetusta brändistä.
Tunnetut brändit ovat voimakkaita, korkealuokkaisia ja ikonisia. Ne ovat isosti näkyvillä ja niistä puhutaan.
Julkisesti isoilla pinnoilla näkyvät, näyttävät mainokset nousevat puheenaiheeksi ja suuren yleisön tietoisuuteen. Ulkomainonta rakentaakin julkisena ja vaikuttavana mediana sekä brändin mainetta että luottamusta.
Tutkimuksen1 mukaan premium-DOOH koetaan toiseksi otollisimmaksi mediaksi kuuluisille brändeille. Tunnettujen ja ikonisten brändien suorastaan odotetaan olevan näkyvillä isoilla ja näyttävillä ulkomainospinnoilla.
“Brändit näyttävät mahtavilta, vaikuttavammilta ja silmiinpistäviltä premium-pinnoilla.”
Kuuluisat brändit nähdään ikonisina, voimakkaina, korkealuokkaisina, erittäin näkyvinä, luovina sekä paljon puhuttuina – Premium DOOH yhdistetään kaikkiin kuluttajien määrittelemiin maineikkaan brändin mittareihin.1
Kuva: Ulkomainonta rakentaa kaikkia maineeseen liitettyjä mittareita
Hyödynnä isojen premium-pintojen vaikutusta kesällä, kun ulkona vietetään eniten aikaa
Kesä saa ihmiset liikkeelle, tekemisten ja elämysten äärelle. Aurinkoisessa Helsingin keskustassa riittää vilinää ja vilskettä – kevyeen liikenteen määrä keskustassa kasvaa kesäkuukausien aikana huikeat 52 %.2 Monipuolinen palveluntarjonta ja kesäajan pidentyneet päivät pitävät Helsingin keskustan elävänä vuorokauden ja kesän ympäri. Alennusmyynnit ja erilaiset sisäaktiviteetit vetävät ihmisiä kauppakeskuksiin.
Vilkkaassa ja kesäisessä Helsingissä näkyminen on erittäin kannattavaa. Huomiota herättävät ensiluokkaiset premium-pintamme ovat silmiinpistäviä ja sijoiteltu juuri sinne, missä ihmiset korostetusti liikkuvat.
Kesä on myös ostosten aikaa. Aurinkolasien lisäksi ihmisillä on kesällä päällään ostoslasit – lähes puolet suomalaisista kertoo tekevänsä enemmän heräteostoksia ja 68 % olevansa spontaanimpia kesällä.3 Tavoita kuluttajat kätevästi kauppakeskuksissa Shopping Wall -pinnoillamme ympäri Suomen.
Esittäydy ikonisena edelläkävijänä näyttävillä premium-pinnoillamme ja muistuta brändistäsi suurelle yleisölle otollisena ajankohtana!
3 syytä valita Clear Channelin isot premium-pinnat:
1. Clear Channelilla on ylivoimainen isojen digitaalisten ulkomainospintojen verkosto – verkostossamme on 280 upeaa, uniikkia ja jättimäistä digitaalista mainospintaa
2. Laaja tavoittavuus Helsingin ydinkeskustassa ja kauppakeskuksissa ympäri Suomen. Shopping Wall -sarjamme tavoittaa 34:ssä kauppakeskuksessa ja 17:ssä eri kaupungissa Helsingistä Rovaniemelle.
3. Clear Channelin premium-pinnoilla esiinnyt voimakkaana edelläkävijänä ja kasvatat positiivisia mielikuvia brändistäsi
Lähteet:
1) COG Research, 2016
2) Helsinki Eco-counter konelaskentapisteet
3) Suomalaisen Työn Liitto: Kesätutkimus 2014
Jaa sisältö: