8.11.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia
Suomen parhaimmat kauppakeskukset kuuluvat Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoon
Clear Channelin laadukas kauppakeskusmediaverkosto tuo mainostajalle parhaimman kanavan toteuttaa tavoittava kampanja korkealuokkaisessa mediaympäristössä. Näyttävät ja modernit mainospintamme löytyvät kauppakeskusten keskeisimmiltä paikoilta.
Kauppakeskusmaailmassa tapahtuu ja uusia keskuksia on avautunut. Helsingissä Mall of Tripla on viimeisin uusi tulokas ja Espoossa Ainoan laajennusosan avajaisia vietettiin lokakuussa. Näiden keskusten myötä myös Clear Channelin monipuolinen kauppakeskusmedia vahvistuu ja laajenee entisestään.
Kauppakeskusten suosio ostospaikkana pitää pintansa ja Suomen Kauppakeskusyhdistyksen mukaan sekä myynti että kävijämäärät kauppakeskuksissa ovat olleet jo pitkään kasvussa. Suomen suurimmat kauppakeskukset myynnin mukaan ovat Jumbo, Sello, Iso Omena, Itis ja Ideapark. Kävijämääriltään suurimpia ovat Kamppi, Sello, Iso Omena, Itis ja Citycenter. (Kauppakeskukset 2019, Suomen Kauppakeskusyhdistys ry). Nämä Suomen suurimmat kauppakeskukset, kävijämäärällisesti sekä myynnillisesti, ovat osa Clear Channelin valtakunnallista ja ensiluokkaista verkostoa.
Katso kartalta kauppakeskusmediamme valtakunnallinen ja vaikuttava verkosto.
UPEA ja laadukas KAUPPAKESKUSMEDIAMME tavoittaa
Clear Channelin kauppakeskusmedian tavoittavuus ja laatu on omaa luokkaansa. Valtakunnallinen verkostomme on kiistatta markkinoiden laajin ja tehokkain. Ylivertaiseen verkostoomme kuuluu nyt peräti 36 Suomen upeinta kauppakeskusta ja kaikkiaan yhdeksän kymmenestä Suomen suurimmasta kauppakeskuksesta. Kauppakeskusmedian verkostomme tavoittaa yli 70 miljoonaa viikkokontaktia ja siihen kuuluu lähes 500 Shopping Digital -mainosnäyttöä sekä 30 Shopping Wall -mainospintaa.
Kauppakeskusmedia tarjoaa mahdollisuuksia niin valtakunnalliseen peittoon kuin paikalliseen näkyvyyteen. Mahdollistamme tehokkaan näkyvyyden kuluttajan ostopolun tärkeimmillä hetkillä. Mainostajan käytettävissä on massiivinen digitaalisten mainospintojen verkosto keskuksien sisällä, jättinäyttöjä maksimaalisen vaikutuksen tekemiseen sekä promootiomahdollisuudet esimerkiksi tuotejakelua ja -lanseerauksia varten. Rakennamme kampanjallesi näkyvyyden vaikuttavimmille ja keskeisimmille paikoille!
KAUPPAKESKUSMEDIAMME VAIKUTTAA
Kauppakeskusmainonta on ylivoimainen keino tavoittaa kuluttajat siellä, missä ostopäätöksiä tehdään. Kauppakeskusympäristössä vieraillessaan kuluttajat ovat avoimia kaupallisille viesteille ja kauppakeskukset ovatkin markkinoijan kannalta ensisijaisen tärkeitä kohdeyleisön puhuttelemisen kannalta. Kauppakeskusmedia on tehokas keino johdattaa kuluttajat kauppaan. Kauppakeskuksissa viihdytään ostosten ja oheispalvelujen parissa pitkiäkin aikoja, joten kauppakeskusmedian tavoittavuus on erinomainen.
Kauppakeskusympäristössä sijaitsevat näyttävät mainosmahdollisuudet koetaan hyödyllisinä. Digitaalisten ratkaisuiden hyödyntäminen innovatiivisella ja kekseliäällä tavalla tarjoaa mainostajalle erinomaisen tilaisuuden näyttäytyä voimakkaana edelläkävijänä. Lisäksi digitaalisuus luo ainutlaatuiset mahdollisuudet toteuttaa näyttäviä ja ajankohtaisia kampanjoita. Digitaalisen mainonnan hyötyjä ovat esimerkiksi reaaliaikaisuus, liikkuvan kuvan huomioarvo ja mahdollisuus räätälöidä mainontaa eri kohderyhmille eri aikoina. Puhuttelevat ja upeat mainospintamme huomataan!
kauppakeskusten MUUTTUVA OSTOSYMPÄRISTÖ
Kauppakeskukset ovat kehittymässä elämyskeskuksiksi, jotka tarjoavat tuotteiden lisäksi myös kokemuksia, viihdettä sekä monipuolista ravintoloita. Kauppakeskukset ovat keskeinen osa ihmisten vapaa-ajan viettoa ja ajanvietto tulee varmasti lisääntymään monipuolisemman palvelutarjonnan myötä.
”On tärkeää luoda merkityksellisiä ja yhteisöllisiä tiloja, jotka toimivat ihmisten kohtaamispaikkoina. Trendinä on lisätä kauppakeskusten elämyksellisyyttä. Viihtymiseen panostetaan myös kaupunkikeskustojen suunnittelussa. Kaupunkikeskukset toimivat keskeisinä vetureina tarjoten elinvoimaisia palveluiden, työssäkäynnin ja asumisen alueita", toteaa Suomen kauppakeskusyhdistyksen toiminnanjohtaja, Johanna Aho.
Muuttuvaan ja elämykselliseen ostosympäristöön sopii mainiosti huomiota ja kiinnostusta herättävät promootiot. Promootio on kustannustehokas, kuluttajia aktivoiva sekä myyntiä lisäävä tapa mainostaa. Kauppakeskusten promootiopisteitä hyödyntämällä voidaan järjestää esimerkiksi tuotemaistatuksia ja -jakoja, erilaisia tapahtumia, tuotelanseerauksia tai avata pop-up -myyntitiskejä. Kauppakeskusmedian verkostostamme löytyy myös kauppakeskusten näyttävimmät ja parhaimmat promootiopaikat.
Kiinnostuitko kattavasta kauppakeskusmediastamme? Ota yhteyttä myyntiimme, niin kerromme lisää upeista mainosmahdollisuuksistamme!
Jaa sisältö: