28.6.2021 | Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

#SYÖULKONA-KAMPANJA ON SAAVUTTANUT SUUREN SUOSION

Suuren suosion saavuttanut Clear Channelin #syöulkona-kampanjan ravintolamainokset ilmestyvät katukuvaan. Clear Channelin #syöulkona-kampanja tukee ravintola-alaa tarjoamalla pääkaupunkiseudun ravintoloille ilmaista mediatilaa yhtiön digitaalisissa mainospinnoissa kesä-heinäkuun vaihteessa. Kampanja on tavoittanut hyvin pääkaupunkiseudun ravintoloitsijat ja mukaan on ilmoittautunut peräti yli 200 ravintolaa omalla mainoksellaan.

Ravintoloiden mainokset näkyvät katukuvassa 28.6. alkaen. Kampanja on ollut niin suosittu, että yhtiö on päättänyt jatkaa alun perin ajateltua 11.7. päättyvää kampanja-aikaa. Kampanja on esillä pääkaupunkiseudun vilkkaimmilla alueilla digitaalisissa katunäytöissä, Amos Rexin taidemuseon mediaseinällä sekä vilkkaimpien autoteiden varteen sijoitetuilla suurilla digitaalisilla mainosnäytöillä.


”Olemme äärimmäisen iloisia siitä, että ravintolat ovat löytäneet kampanjamme ja lähettäneet mainoksiaan meille. Tähän mennessä olemme vastaanottaneet reilusti yli 200 ravintolan mainoskuvaa ja mainokset alkavat näkyä jo tänään pääkaupunkiseudun katukuvassa.” iloitsee kampanjan koordinoinnista vastannut Clear Channelin Growth Marketing Specialist Noora Haatainen.

Viisi eri toimijaa tukemassa koronan kurittamaa ravintolatoimialaa sekä elinvoimaista kaupunkikulttuuria


#Syöulkona-kampanjaan lähti mukaan tukemaan kaupallisen radion markkinajohtaja Bauer Media sekä ravintolamediat City.fi ja TableOnline. Kampanjan ulkomainonnan sponsorina toimii Lähitaksi. Kaikille viidelle toimijalle on tärkeää olla tukemassa elinvoimasta kaupunkikulttuuria, jossa ravintola-alalla on merkittävä rooli.

#Syöulkona-kampanjan onnistumiseen on vaikuttanut myös ravintoloitsija Henri Alenin tuoma huomioarvo. Henri Alen on tuonut kampanjaa esiin omissa sosiaalisen median postauksissaan sekä puhunut aiheesta Iskelmä radion Satu Kotosen haastattelussa.

- Ravintoloilla on jo kauan sitten mennyt rahat sekä kassasta että sukanvarresta eikä ole varaa markkinoida. Silti pitäisi pystyä mainostamaan, ja #syöulkona on siksi todella tärkeä kampanja, johon kaikilla on mahdollista päästä mukaan. Asiakkaat kaipaavat ravintoloita ja ravintolat asiakkaita ja tähän pitää nyt kannustaa. Kertoo Henri Alen Voice.fi-sivun artikkelissa


”Me Clear Channelilla haluamme olla muutakin kuin median tarjoaja. ” A Platform for Good” -viittaakin tekoihin, joilla pyrimme edistämään hyvinvointia yhteistyössä kaupunkien, mainostajien ja muiden sidosryhmien kanssa. Esimerkkinä mainittakoon se, että tuemme vuosittain hyväntekeväisyyskampanjoita tarjoamalla pro bono -näkyvyyttä tai rakennamme vastuullista infrastruktuuria esimerkiksi kaupunkipyörien tai sähköautojen latauspisteiden avulla. Vastuullisen toimintamme tarkoitus on vaikuttaa positiivisesti meitä ympäröivään maailmaan, palvella yhteisöjä ja kuntia ja osaltamme luomme vastuullisen median tulevaisuutta.” kertoo Clear Channelin Head Of Marketing and Communications Pilvi Rissanen.

 

MUKANA #SYÖULKONA -KAMPANJASSA:

Lähitaksi-on-aina-lähin-taksi-1

 

Bauer-Media

 

City

 

TableOnline.fi

 

Lisätietoa #syöulkona -kampanjasta>>

Tutustu ulkomainonnan mahdollisuuksiin>>

 

Lisätietoja:
Noora Haatainen, Growth Marketing Specialist, Clear Channel
puh. 040 450 3503, noora.haatainen@clearchannel.fi

Ville Bergman, Myyntijohtaja, Clear Channel
puh. 040 900 2830, ville.bergman@clearchannel.fi

 

Clear Channel Suomi Oy valtakunnallinen ulkomainosyhtiö. Olemme osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostomme sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa ja myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla, Helsingin Satamassa ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla.

Clear Channelin tavoitteena on vähentää liiketoiminnan aiheuttamia ympäristövaikutuksia. Otamme vastuullisuuden huomioon kaikessa toiminnassamme. Tahdomme tarjota asiakkaillemme entistä kestävämpiä ratkaisuja ympäristön kuormitusta vähentämällä, energiatehokkuutta parantamalla ja kierrätystä lisäämällä.

Platform for Good@5x-png