18.9.2020 | Digitaalinen mainonta, Liikenneympäristö, Isot Digit

Tampereen mainosverkostoa laajennettiin upeilla kaksipuolisilla pinnoilla

Tampereen mainosverkostoa on laajennettu kahdeksalla uudella mainospinnalla. Uudet kaksipuoliset Panorama-pinnat sijaitsevat loistavilla sijainneilla ostos- ja tapahtumapaikkojen läheisyydessä tavoittaen suuren yleisömäärän. Pintojen kaksipuolisuus ja mahdollisuus videoiden toistolle tekevät vaikutuksen kiireisempäänkin ohikulkijaan.

Upeat kaksipuoliset mainospinnat sijaitsevat suurimpien teiden, ostos- ja tapahtumakeskittymien kuten Lielahden, Kalevan ja Ratinan läheisyydessä. Näiden kautta kulkevat niin ostoksille suuntaavat paikalliset kuin myös kotimaanmatkailijat, jotka saapuvat tunnelmoimaan Tampereen keskusaluetta sekä nauttimaan sen palveluista ja tapahtumista. Nämä pinnat eivät jää huomiotta.

 

Tampereen mainosverkosto tavoittaa tehokkaasti

 

Mainosverkostomme on rakennettu tavoittamaan kaupunkilaiset palveluiden äärellä sekä työ- ja vapaa-ajan matkoillaan. Tampere on Suomen kolmanneksi suurin kaupunki, sekä tunnettu kulttuuri- ja urheilukaupunki. Kaupungin monipuoliset tapahtumat keräävät säännöllisesti yleisöä esimerkiksi Ratinan stadionille, jossa järjestetään tapahtumia aina urheilusta maailmanluokan konsertteihin ja festivaaleihin.

 

Mainospintamme tavoittavat lukemattomia paikallisia päivittäin suurella toistotasolla, loistavilla sijainneilla ympäri kaupunkia. Uusien mainospintojemme ansiosta tavoitamme paikalliset ja kotimaanmatkailijat entistä tehokkaammin ja monipuolisemmin. Tampereen ja Nokian kattava Panorama-verkostomme tavoittaa nyt 2,9 miljoonaa kontaktia viikossa (OTC).

 

treee

 

uudet pinnat keskeisillä sijainneilla

 

Yksi uutuuspinnoistamme sijaitsee suoraan Ratinan vieressä Tampereen valtatiellä. Tämä pinta tavoittaa täydellisesti niin ostoksille suuntaavat, kotimaanmatkailijat kuin kaupungin tapahtumiin saapuvat. Tammerkosken alue kerää paljon kävijöitä palveluidensa ja puistoalueensa ansiosta. Tämän pinnan näkyvyys on siis taattu.

 

Kun matka jatkuu Lielahden suuntaan, saavutaan seuraavalle uutuudelle, joka sijaitsee Lielahden ostoskeskittymän läheisyydessä täydentäen jo olemassa olevaa verkostoa täydellisesti. Tällä tavoitetaan tehokkaasti paikalliset keskeisen sijaintinsa ansiosta. Lielahden pinnan tavoin Viinikankadun ja Hervannan valtatiellä sijaitsevat uutuuspinnat on rakennettu tavoittamaan kuluttajat keskeisten ostospaikkojen läheisyydestä. 

 

TEHOKAS DIGITAALINEN MAINOSVERKOSTO

 

Tampereen uusissa Panorama-pinnoissa on videontoistomahdollisuus, joka tekee niistä entistäkin näyttävämpiä ja huomioitavampia. Digitaalisen maantiemediamme etuna on sen laaja, valtakunnallinen tavoitettavuus sekä mahdollisuus varioida viestejä helposti esimerkiksi sijainnin tai ajan mukaan. Digitaalisen ulkomainonnan voimakeinot, kuten animoitu sisältö, viestin kohdentaminen päivänosittain, dynaamisesti päivittyvä sisältö sekä interaktiiviset toteutukset tuovat lisää vaikuttavuutta viestillesi.

 

Kuluttajat reagoivat positiivisesti sisältöön, joka on kohdennettu ajan ja paikan mukaan osuen juuri heidän tarpeisiinsa. Tutkimusten mukaan paikallisuus lisää mainonnan muistamista ja luo hyväksyntää. Mainonnan herättämä positiivinen tunnereaktio nopeuttaa päätöksentekoa sekä tekee brändivalinnasta helpompaa. Ajankohtaisen datan näyttäminen lisää mainoksen muistettavuutta jopa 53 %. 

 

Ulkomainonnan digitaalisia ratkaisuja kannattaa siis hyödyntää!

Tutustu digitaaliseen ulkomainontaan


Kiinnostuitko Tampereen uutuuksista? Ota rohkeasti yhteyttä myyntiimme ja kysy lisää.

OTA YHTEYTTÄ