25.6.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Uutiset, Kaupunkiympäristö
Tavoita shoppailijat uudella diginäytöllä HELSINGIN YDINKESKUSTASSA
Digitaalinen mainosverkostomme on nyt entistä tavoittavampi. Olemme saaneet Shopping Wall -portfolioomme uuden tulokkaan, joka tavoittaa erittäin hyvin Helsingin keskustan shoppailijat.
Kalevankadun ja Mannerheimintien vilkkaasti liikennöidyssä kulmauksessa sijaitseva digitaalinen pystynäyttö on suosittujen ostospaikkojen, kuten Forumin ja Stockmannin välittömässä läheisyydessä. Huomioarvo on taattu, sillä lähes 40 m² digitaalinen mainosnäyttö näkyy tehokkaasti vilkkaassa ympäristössä.
Kalevankadun digitaalinen mainospinta täydentää mukavasti Shopping Wall -sarjojamme ja tuo reippaasti lisänäkyvyyttä sekä kontakteja ihan Helsingin ytimeen.
Shopping Wall -sarjan tuotantotiedot
VAIKUTA AVOIMIN MIELIN OSTOKSILLA LIIKKUVIIN KULUTTAJIIN
Mainonta ostosympäristössä tavoittaa kuluttajat päätöksenteon kannalta merkityksellä hetkellä. Tämän puolesta puhuu myös Clear Channelin syksyllä 2018 teettämä Ostopolku-tutkimus, jonka mukaan sekä näkyvyys ostosmatkan aikana että ostopaikkojen läheisyydessä kannattaa. Ensinnäkin ulkomainonta ohjaa kuluttajat tehokkaasti myymälään: 68 % suomalaisista kertoo vierailleensa ostopaikassa matkalla nähdyn mainoksen perusteella. Toisekseen ostopaikkoihin ja niiden läheisyyteen sijoiteltu mainonta on olennaisessa roolissa vaikuttamassa vastaanottavaisin mielin ostoksilla liikkuviin kuluttajiin: jopa 42 % vastaajista kertoo ostaneensa jonkin kauppakeskuksen mainosnäytöllä näkemänsä tuotteen.
Ulkomainonta tarjoaa brändillesi vaikuttavan näkyvyyden juuri siellä, missä ihmiset liikkuvat. Kaupunkien vilkkaimmilla paikoilla sijaitsevat mainosnäyttömme tavoittavat hetkessä suuret yleisömäärät ja mainonta ostopaikkojen läheisyydessä tavoittaa kuluttajat ostopäätösten merkityksellisimmällä hetkellä.
Kiinnostuitko? Lue lisää alta tai ota yhteys myyntiimme.
Jaa sisältö: