30.3.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Staattinen mainonta, Paikallisratkaisut, Liikenneympäristö

Ulkomainonta reagoi ja joustaa, kun maailma ympärillämme muuttuu

Uusi, joustava Flex-konseptimme on luotu tuomaan turvaa asiakkaillemme. Tarjoamme mahdollisimman riskittömät kaupat joustavan siirtomahdollisuuden ja poikkeuksellisten peruutusehtojen avulla. Tarvittaessa kampanjaan on mahdollista saada myös joustavat maksuehdot, mikäli liiketoimintasi sitä edellyttää. Flex-konsepti on tehty sinun yritystäsi varten.


Epävarmuuden keskellä on tärkeää muistuttaa, että yhteiskunta toimii edelleen ja että epävakaus on vain ohimenevä tilanne. Mainontaan panostaminen on arvokas viesti yrityksen sidosryhmille kertoen luottamuksesta tulevaan. Tutkimuksenkin mukaan mainostamista kannattaa jatkaa kriisitilanteessa, sillä mainosbudjetin jäädyttämisellä voi olla pitkäkestoisia vaikutuksia yrityksen liiketoimintaan.

Tutustu artikkeliin: Miksi ja miten nyt kannattaa mainostaa?

Ulkomainonta tarjoaa mainostajalle joustavia ratkaisuja tuoda haluttu informaatio lähelle kuluttajaa. Mainostaja pystyy myös reagoimaan viesteillään kuluttajien käyttäytymisen muuttumiseen. Ulkomainonta onkin hyvä keino kommunikoida kuluttajien kanssa ja jakaa heidän arkeaan helpottavaa tietoa ja inspiraatiota. 

UuDET TUOTEPAKETTIMME vastaaVAT liikkumisen muutoksiin

Harrastusmahdollisuuksien kavennuttua ihmiset hakevat vaihtoehtoisia liikkumistapoja, ja ulkoiluvälineiden myynti onkin jo kasvanut. Lenkkeily on lisääntynyt ja ihmiset kulkevat luonnossa, naapuristossa sekä kaupungissa. Myös Helsingin keskustassa ulkoillaan edelleen erityisesti merenrantojen ja puistojen läheisyydessä.

Ulkomainonnalla pystytään reagoimaan näihin muutoksiin. Olemme rakentaneet kolme uutta Downtown Digital -tuotepakettia, jotka huomioivat kuluttajien muuttuneet liikkumistottumukset.

Uutuuspaketteihin on valittu juuri tähän tilanteeseen sopivimmat pinnat: muun muassa ulkoilu- ja urheilualueiden lähistöllä sijaitsevat pinnat kaupunkipyöräasemien yhteydessä ja Alepa -myymälöiden ulkopuolella, siellä missä ihmiset liikkuvat.

MAINOSRATKAISUMME, jotka toimivat juuri nyt

1. Myymälämediaverkosto Store Digital

Päivittäistavaroiden kysyntä ja kuluttajien keskiostosmäärät ovat kasvaneet viime aikoina. S-ryhmän ruokakaupoissa sijaitseva myymälämediaverkostomme Store Digital on tähän hetkeen sopiva mainosympäristö. Voit tavoittaa sen avulla jopa yli 100 kaupunkia ympäri Suomen, ja pääset vaikuttamaan kuluttajiin juuri siellä, missä päivittäistavaraostopäätökset tehdään. Paketit voidaan myös räätälöidä vastaamaan yrityksesi yksilöllisiin tarpeisiin. 

2. Maantiemedia: Panorama-, Jättitaulu- ja Biglight-verkostot

Näinä aikoina yksityisautoilun merkitys korostuu entisestään, kun ihmiset välttelevät julkisten kulkuvälineiden käyttöä. Hyödyntämällä staattisia Jättitaulu- ja Biglight-verkostojamme tai digitaalista Panorama-verkostoamme tavoitat kuluttajat automatkalla päivittäistavaraostoksille.

3. KaupunkiympäristÖ: Adshel ja Downtown Digital

Nyt kannattaa näkyä ulkona lenkkireittien varsilla! Näin takaat brändillesi mainosympäristön, jossa on vähemmän muita ärsykkeitä ja mainonta kohdataan positiivisessa mielentilassa. Tämä parantaa mainonnan huomioarvoa, mikä onkin ainutlaatuinen etu erityisesti nyt, kun haluat saada viestisi esille ympäristössä, jossa ei ole huolestuttavaa tai negatiivista uutisointia. Staattisilla Adshel-pinnoillamme ja digitaalisella Downtown Digital -verkostollamme tavoitat ulkona liikkuvat kuluttajat. 

 

Store-panorama-dd

Media-alan reiluin toimija

Haluamme olla media-alan reiluin toimija, mikä ilmenee työskentelytavoissamme sekä suhteessamme asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihimme. Pyrimme edistämään toiminnassamme yhdenvertaisuutta, tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta. Ja haluamme tukea yrityksiä tämän epävarman tilanteen keskellä.

Tilanteet muuttuvat nyt nopeasti, joten tarjoamme mainostajille turvallisen tavan mainostaa. Kysy meiltä lisää joustavista mahdollisuuksista viestiä myös näinä muuttuvina aikoina.

 

Ville

TARJOUSPYYNTÖ