25.2.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Promootiot, Kauppakeskusmedia

Upeita uutuuksia Kamppi Helsingissä

Uudistimme syksyllä sopimuksemme Kamppi Helsingin kanssa ja tämän myötä teemme mainosverkostosta yhteistyössä entistäkin vaikuttavamman. Olemme nyt päivittäneet koko Kamppi Helsingin sisäverkoston. Laaja verkosto kattaa entistä laadukkaampia ja näyttävämpiä Shopping Digital -näyttöjä.

 

Kauppakeskus Kamppi Helsinki sijaitsee aivan Helsingin sydämessä, nimensä mukaisesti Helsingin Kampissa. Suuri kävijämäärä, kattava liikevalikoima sekä upeat tapahtumat ovat tehneet Kamppi Helsingistä urbaanin keskuksen, joka on vetovoimainen ostos- ja ajanviettopaikka. Kauppakeskuksessa vierailee jopa 100 000 kävijää päivittäin. Kamppi Helsinki ymmärtää helsinkiläisiä, Helsinkiä ja Helsingissä vierailevia ja haluaa mahdollistaa merkityksellisiä asiakaskokemuksia.

 

Kamppi Helsingistä löytyy nyt 18 uutta digitaalista mainospintaa ja kaikkiaan 41 Shopping Digital -näytön mainosverkosto. Verkoston viikkotavoittavuus on 17,1 miljoonaa kontaktia. Lisäksi kauppakeskuksesta löytyy jo ennestään tuttuja mainosmahdollisuuksia. Narinkkatorilla loistavaa, 108 m2 kokoista digitaalista mainosnäyttöämme on hyödynnetty monissa näyttävissä kampanjoissa ja se on saavuttanut paljon mainetta vaikuttavuudellaan. Kamppi Helsingistä löytyy myös ikoninen keskusympyrän promootiopaikka, jonka pinta-ala on huikeat 78,5 m2. Yhdistämällä keskusympyrän promootiopaikan, The Wall sekä Shopping Digital -näytöt, voi Kamppi Helsingissä järjestää esimerkiksi näyttävän ja vaikuttavan bränditapahtuman.

 

Clear_Channel_Kamppi_Helsinki_koostekuva-1

 

hurmaa kauppakeskuksessa viihtyvät kuluttajat

 

Pääkaupunkiseudun asukkaista jopa puolet vierailee viikoittain jossain kauppakeskuksessa, ja kaikista suomalaisista viikoittaisia kävijöitä on reilu kolmannes. Valtaosa kävijöistä menee kauppakeskuksiin tekemään ostoksia, ja yhden käyntikerran aikana vieraillaan useammassa eri liikkeessä. 66 % kertoo hoitavansa talouden ruokaostokset kauppakeskusvierailunsa aikana ja kolmasosa päätyy vaateostoksille, mutta ostoskasseihin kertyy myös monipuolisesti muita ostoksia. Kauppakeskukset koetaan myös sosiaaliseksi ympäristöksi, johon on mukava mennä ruokailemaan ja viettämään aikaa palveluiden parissa. Ajanvietto kauppakeskuksissa tulee kasvamaan monipuolisemman palvelu- ja elämystarjonnan myötä. ¹

 

Kauppakeskusmainonnalla voit vaikuttaa! Se on ylivoimainen keino tavoittaa kuluttajat siellä, missä ostopäätökset tehdään. Lähes kaikki kauppakeskuskävijät ovat huomanneet mainontaa vierailunsa aikana. Mainonta koetaan olennaiseksi ja hyväksytyksi osaksi kauppakeskusmaailmaa, sillä siihen suhtaudutaan tutkimuksemme perusteella pääosin positiivisesti. ¹

Tutustu ostopolkututkimukseen lataa ostopolku-opas

 

KATTAVA VERKOSTOMME TAVOITTAA JA VAIKUTTAA

 

Laadukas kauppakeskusmedian verkostomme tuo mainostajalle parhaimman kanavan toteuttaa tavoittava kampanja korkealuokkaisessa mediaympäristössä. Valtakunnallinen verkostomme on kiistatta markkinoiden laajin ja kattavin, ja tarjoaa mahdollisuuksia niin valtakunnalliseen peittoon kuin paikalliseen näkyvyyteen. Mahdollistamme tehokkaan näkyvyyden kuluttajan ostopolun tärkeimmillä hetkillä. Mainostajan käytettävissä on massiivinen digitallisten mainospintojen verkosto keskuksien sisällä, jättinäyttöjä maksimaalisen vaikutuksen tekemiseen sekä promootiomahdollisuudet esimerkiksi tuotejakelua ja -lanseerauksia varten.

kauppakeskusmediamme

 

Kiinnostuitko kauppakeskusmediastamme ja Kamppi Helsingin mainosmahdollisuuksista? Haluaisitko toteuttaa huomiota herättävän ja mieleenpainuvan kampanjan kanssamme? Ota yhteyttä myyntiimme.

OTA YHTEYTTÄ


Lähde: Consumer Compass Oy. Clear Channel. Ostopolkututkimus 2018.