22.6.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia
Uutuuksia kauppakeskusmedian verkostossa
Upea ja kattava kauppakeskusmediamme on kevään mittaan jälleen kasvanut uusilla kauppakeskuksilla. Lisäksi uusia, näyttäviä mainosnäyttöjä on nyt useissa verkostomme kohteissa. Ja paljon uutuuksia on vielä tulossa syksyllä.
Clear Channelin kauppakeskusmedian tavoittavuus on erinomainen ja verkostomme on kiistatta markkinoiden laajin ja tehokkain. Valtakunnallinen verkostomme kattaa 40 kauppakeskusta, joiden joukossa on Suomen 10 suurinta kauppakeskusta.¹ Shopping Digital -verkostomme tavoittaa yli 92 miljoonaa viikkokontaktia ja siihen kuuluu yli 600 mainosnäyttöä. Suuria Shopping Wall -näyttöjä verkostossamme on 53, joiden viikkotavoittavuus on yli 10 miljoonaa kontaktia.
kauppakeskus rewell center
Pohjanmaan suurin kauppakeskus Rewell Center on nyt osa valtakunnallista kauppakeskusmedian verkostoamme. Rewell Center sijaitsee Vaasassa, kauppatorin laidalla, ja se tarjoilee monipuolisia ostosmahdollisuuksia, palveluita ja tapahtumia aivan kaupungin sydämessä.
Runsaiden asiakasvirtojen Rewell Center on monipuolinen kauppakeskus, josta löytyy lähes 60 liikettä, muun muassa Hennes & Mauritz, Clas Ohlson ja Suomalainen Kirjakauppa sekä hotelli. Kauppakeskuksesta löydät nyt myös 24 Shopping Digital -näyttöämme, joiden viikkotavoittavuus on 1,1 miljoonaa kontaktia.
uutuuksia cityconin kauppakeskuksissa
Kauppakeskusmedian verkostoomme kuuluviin Cityconin kauppakeskuksissa on paljon näyttäviä uutuuksia, jotka herättävät taatusti huomiota. Uutuuksia löytyy Espoon Isosta Omenasta sekä Pikkulaivasta, Lappeenrannan IsoKristiinasta, Vantaan Myyrmannista sekä Lahden Triosta. Lisäksi uutena kauppakeskuksena mukaan on tullut kauppakeskus Isokarhu Porissa.
isosti Isossa Omenassa
Kauppakeskus Iso Omena Espoossa on saanut verkostoonsa paljon näyttäviä mainospintoja. Näillä mainosnäytöillä herätät helposti kauppakeskuskävijän huomion. Isosta Omenasta löytyy nyt yhteensä 8 suurta Shopping Wall -näyttöä, joilla saat kauppakeskuksen näkyvyyden haltuun eri kerroksissa. Mielenkiintoinen uutuus on myös yli 32 metriä pitkä LED-näyttö, joka ympäröi 1. kerroksen keskusaukiota.
Shopping wall - ja shopping digital -uutuudet
Ison Omenan lisäksi useisiin muihinkin Citycon-verkoston kauppakeskuksiin on tullut uusia Shopping Wall -näyttöjä. Nämä upeat ja suuret näytöt löytyvät IsoKristiinasta, Myyrmannista, Triosta sekä Pikkulaivaista. Lisäksi kauppakeskus IsoKarhusta löytyy upea pääsisäänkäyntiä ympäröivä ENTRANCE-mainosnäyttö.
Shopping Digital -verkostoamme on puolestaan uudistettu Koskikeskuksessa, Myyrmannissa, Triossa, Pikkulaivassa sekä Helsingin Vuosaaressa sijaitsevassa Columbuksessa. Ja lisää uutuuksia ja uudistuksia on vielä tulossa!
VAIKUTTAVA JA VALTAKUNNALLINEN kauppakeskusMEDIA
Kauppakeskusmediamme tarjoaa ylivoimaisimman median tavoittaa kuluttajat valtakunnallisesti, kauppojen läheisyydessä, ja ostopäätöksen hetkellä. Ostopolku-tutkimuksemme mukaan 66 % suomalaisista kertoo hoitavansa talouden ruokaostokset kauppakeskusvierailunsa aikana ja kolmasosa päätyy vaateostoksille, mutta ostoskasseihin kertyy myös monipuolisesti muita ostoksia. Kauppakeskusmainonta on olennaisessa osassa ohjaamassa vastaanottavaisin mielin ostopaikkojen läheisyydessä liikkuvia kuluttajia. 63 % kertoo tekevänsä lopullisen tuotevalinnan vasta kauppakeskuksessa ja 42 % kertoo ostaneensa jonkin kauppakeskuksen mainosnäytöllä näkemänsä tuotteen. Mainonta koetaan olennaiseksi ja hyväksytyksi osaksi kauppakeskusmaailmaa.²
Kauppakeskus on optimaalinen paikka tehdä kuluttajaan vaikutus näyttävällä ja huomiota herättävällä mainonnalla. Kauppakeskusten digitaalisten ratkaisuiden hyödyntäminen innovatiivisella ja kekseliäällä tavalla tarjoaa mainostajalle erinomaisen tilaisuuden näyttäytyä edelläkävijänä. Muuttuvaan ja elämykselliseen ostosympäristöön sopii mainiosti myös huomiota ja kiinnostusta herättävät promootiot.
Kiinnostuitko kauppakeskusmediastamme ja verkostomme tarjoamista upeista mainosmahdollisuuksista? Haluaisitko toteuttaa huomiota herättävän ja mieleenpainuvan kampanjan kanssamme? Ota yhteyttä myyntiimme.
Lähteet:
1: Suomen Kauppakeskusyhdistys ry.
2: Consumer Compass Oy. Clear Channel. Ostopolkututkimus 2018.
Jaa sisältö: