10.12.2018 | Uutiset
Valtakunnan vaikuttavin kauppakeskusmedia kasvoi jälleen
Ulkomainosyhtiö Clear Channelin kauppakeskusmedia laajeni jälleen, kun kauppakeskus Mylly Raisiossa liittyi mukaan verkostoon.
Mylly on yli 150 liikkeen keskuksena Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus. Kauppakeskus Mylly uudistui ja laajeni marraskuussa 2015 kasvattaen kauppakeskuksen koon 83 000 neliöön. Mylly sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella, vain kymmenen minuutin ajomatkan päässä Turun keskustasta. Mylly onkin Kauppakeskustilasto 2018-julkaisun mukaan pinta-alaltaan seitsemänneksi suurin ja myynniltään kahdeksanneksi suurin kauppakeskus Suomessa, kävijämäärä vuositasolla on 5,5 miljoonaa.
Vahva digitaalinen verkosto
Clear Channel on asentanut kauppakeskus Myllyyn kattavan digitaalisen mainosverkoston. Kaiken keskiössä on valtava 25 neliön kokoinen Shopping Wall -näyttö, lisäksi 24 kpl 65 tuumaisia ja 6 kpl 75 tuumaisia. Yhteensä 31 hyvälaatuista digitaalista mainospintaa.
Tehosta kampanjaasi promootiolla
Promootio on kustannustehokas, kuluttajia aktivoiva sekä myyntiä lisäävä tapa mainostaa. Kauppakeskus Myllyssä tarjoamme käyttöösi promootiopisteen vilkkaalla paikalla. Mikäli kiinnostuit promootioista ota yhteyttä kampanjasuunnittelu(at)clearchannel.fi
Kauppakeskukset ovat merkittäviä myynnintekijöitä
Kauppakeskukset ovat elinvoimaisia ja kasvattavat edelleen myyntiään tasaisesti. Suomen Kauppakeskusyhdistyksen mukaan suomalaisten kauppakeskusten kokonaismyynti kasvoi 1,6 prosenttia vuoden 2018 toisella neljänneksellä verrattuna edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon. Pidemmällä aikajänteellä kauppakeskuskannan kasvun vaikutus on vielä selvästi suurempi: 12 kuukauden tarkastelujaksolla kauppakeskusten kokonaismyynti kasvoi koko maassa 5,6 prosenttia, pääkaupunkiseudulla vielä enemmän.
Clear Channelin teettämän tutkimuksen mukaan mainontaan kauppakeskuksissa suhtaudutaan positiivisesti, peräti 70 % muistaa nähneensä mainontaa. Mainonnassa halutaan saada tietoa esimerkiksi uutuustuotteista sekä ajankohtaisista tarjouksista. Vastaajista yli 40% sanoi ostaneensa tuotteita kauppakeskuksessa nähdyn mainoksen perusteella. (lähde: Consumer Compass, Clear Channelin ostoympäristötutkimus syyskuu 2018)
Jaa sisältö: