Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal launched a new product using a realistic 3D implementation

L'Oréal's new product Revitalift Clinical Vitamin C Serum was launched with a wonderful 3D implementation. Thanks to the 3D effects, the ad gained a whole new dimension – an authentic and realistic whole was born. Read more about the successful outdoor advertising campaign and watch the video below!

Client: L'Oréal Finland Oy

Campaign goal: Increase awareness of the new product 

Target audience:  Women aged 18–35

Used surfaces: Shopping Digital 

The time of the campaign: 27.2.–05.03.2023

 

Digital outdoor advertising is flexible, impressive, and excellent in its attention value. Outdoor advertising also does not interrupt or disturb, as it is seen as a natural part of the environment. Utilizing 3D in outdoor advertising is an effective way to make an impact on the public and increase the attention value of the campaign. The moving image combined with realistic dimensions captures the eyes of passers-by.

 

The realistic 3D implementation was an eye-catcher

In L'Oréal's campaign, 3D effects helped to attract the attention of passers-by and brought the ad closer to the viewer. The ad wanted to emphasize the product and its ingredients, which could not be missed in the contextual shopping center environment. Shopping centers are an excellent environment for advertising, because there people move around with an open mind, seek inspiration, and are exposed to impulse purchases.

 

"L'Oréal briefed us on a new product launch and wanted to do 3D for it. We wanted to grab people’s attention, and wanted to illustrate the main ingredients vitamin C and effect of glow through a new innovative way,” describes Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Outdoor advertising to raise awareness

Outdoor advertising works very well when you want to increase sales and awareness, direct people to your product, and make a purchase. L'Oréal's campaign wanted to use outdoor advertising to increase awareness of the new product, measured using the KPI meter.

”The cooperation with Clear Channel was successful. They got also overall super good results! Best serum launch on L’oréal paris,says Amalia Boberg.

 

Watch the video: 

 

 

Digitaalinen mainonta - Cases

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Digitaalinen mainonta

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Read more
PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Digitaalinen mainonta

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista...
Read more
HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

Digitaalinen mainonta

HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

HelsinkiMission Jotta vastassa olisi ihminen -varainhankintakampanjassa hyödynnettiin...
Read more

Ostosympäristö - Cases

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä

Ostosympäristö

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia POLAR ARJEN SANKARIT Kampanjan tavoite:...
Read more
Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

Ostosympäristö

Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin...
Read more
FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Ostosympäristö

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Vaikka ulkomainonta on tehokas mainoskeino jo sellaisenaan, sen merkitystä muiden kampanjoiden...
Read more

Kauppakeskusmedia - Cases

Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Kauppakeskusmedia

Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Suomen Punaisen Ristin Kontti kannusti lahjoittamaan tarpeettomia, hyväkuntoisia tavaroita...
Read more
L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Kauppakeskusmedia

L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteutetussa L'oréal Maybelline New Yorkin uuden...
Read more
Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Kauppakeskusmedia

Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Ronald McDonald Talo toteutti lapsen oikeuksien viikolla koskettavan ulkomainoskampanjan, joka...
Read more

Inspiraatio - Cases

Uusi teknologia tukemassa Polarin onnistunutta kampanjaa

Inspiraatio

Uusi teknologia tukemassa Polarin onnistunutta kampanjaa

Polar lähti rohkeasti toteuttamaan ulkomainonnan avulla uusien tuotteiden lanseerauksia ja...
Read more
Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Inspiraatio

Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Kotipizzalla otettiin käyttöön mainonnnan ROI:ta mittaava työkalu, jolla todennettiin jo aiemmin...
Read more
Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Inspiraatio

Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalisella ulkomainonnalla ihmisten tietoisuuteen − Lemonsoft Oy mainosti menestyksekkäästi...
Read more