Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal launched a new product using a realistic 3D implementation

L'Oréal's new product Revitalift Clinical Vitamin C Serum was launched with a wonderful 3D implementation. Thanks to the 3D effects, the ad gained a whole new dimension – an authentic and realistic whole was born. Read more about the successful outdoor advertising campaign and watch the video below!

Client: L'Oréal Finland Oy

Campaign goal: Increase awareness of the new product 

Target audience:  Women aged 18–35

Used surfaces: Shopping Digital 

The time of the campaign: 27.2.–05.03.2023

 

Digital outdoor advertising is flexible, impressive, and excellent in its attention value. Outdoor advertising also does not interrupt or disturb, as it is seen as a natural part of the environment. Utilizing 3D in outdoor advertising is an effective way to make an impact on the public and increase the attention value of the campaign. The moving image combined with realistic dimensions captures the eyes of passers-by.

 

The realistic 3D implementation was an eye-catcher

In L'Oréal's campaign, 3D effects helped to attract the attention of passers-by and brought the ad closer to the viewer. The ad wanted to emphasize the product and its ingredients, which could not be missed in the contextual shopping center environment. Shopping centers are an excellent environment for advertising, because there people move around with an open mind, seek inspiration, and are exposed to impulse purchases.

 

"L'Oréal briefed us on a new product launch and wanted to do 3D for it. We wanted to grab people’s attention, and wanted to illustrate the main ingredients vitamin C and effect of glow through a new innovative way,” describes Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Outdoor advertising to raise awareness

Outdoor advertising works very well when you want to increase sales and awareness, direct people to your product, and make a purchase. L'Oréal's campaign wanted to use outdoor advertising to increase awareness of the new product, measured using the KPI meter.

”The cooperation with Clear Channel was successful. They got also overall super good results! Best serum launch on L’oréal paris,says Amalia Boberg.

 

Watch the video: 

 

 

Digitaalinen mainonta - Cases

HOK-Elannon dynaaminen kampanja mukautui Suomen arvaamattomaan säähän

Digitaalinen mainonta

HOK-Elannon dynaaminen kampanja mukautui Suomen arvaamattomaan säähän

HOK-Elannon Terassikesä -kampanja houkutteli kaupunkilaisia ravintoloidensa terasseille sään mukaan...
Read more
Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Digitaalinen mainonta

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Read more
Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Digitaalinen mainonta

Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Atria Suomi Oy halusi kampanjassaan kertoa, että kaikki kanatuotteet voidaan jäljittää...
Read more

Ostosympäristö - Cases

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Ostosympäristö

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Read more
Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä

Ostosympäristö

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia POLAR ARJEN SANKARIT Kampanjan tavoite:...
Read more
Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ostosympäristö

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja...
Read more

Kauppakeskusmedia - Cases

Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Kauppakeskusmedia

Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Kauppakeskus Skanssi toteutti ison lanseerauskampanjan syksyn puolivälissä, minkä tavoitteena oli...
Read more
S-marketin veikeä kampanja laulatti kauppakeskuskävijöitä ihan vegenä

Kauppakeskusmedia

S-marketin veikeä kampanja laulatti kauppakeskuskävijöitä ihan vegenä

S-marketin Vege-kampanja toteutettiin Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyönä. Kampanja yhdisti...
Read more
Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Kauppakeskusmedia

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Read more

Inspiraatio - Cases

Uusi teknologia tukemassa Polarin onnistunutta kampanjaa

Inspiraatio

Uusi teknologia tukemassa Polarin onnistunutta kampanjaa

Polar lähti rohkeasti toteuttamaan ulkomainonnan avulla uusien tuotteiden lanseerauksia ja...
Read more
Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Inspiraatio

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Valveen suunnittelema Katu Ei Ole Koti -kampanja Sininauhasäätiölle keräsi varoja kodittomille...
Read more
Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Inspiraatio

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Read more