Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal launched a new product using a realistic 3D implementation

L'Oréal's new product Revitalift Clinical Vitamin C Serum was launched with a wonderful 3D implementation. Thanks to the 3D effects, the ad gained a whole new dimension – an authentic and realistic whole was born. Read more about the successful outdoor advertising campaign and watch the video below!

Client: L'Oréal Finland Oy

Campaign goal: Increase awareness of the new product 

Target audience:  Women aged 18–35

Used surfaces: Shopping Digital 

The time of the campaign: 27.2.–05.03.2023

 

Digital outdoor advertising is flexible, impressive, and excellent in its attention value. Outdoor advertising also does not interrupt or disturb, as it is seen as a natural part of the environment. Utilizing 3D in outdoor advertising is an effective way to make an impact on the public and increase the attention value of the campaign. The moving image combined with realistic dimensions captures the eyes of passers-by.

 

The realistic 3D implementation was an eye-catcher

In L'Oréal's campaign, 3D effects helped to attract the attention of passers-by and brought the ad closer to the viewer. The ad wanted to emphasize the product and its ingredients, which could not be missed in the contextual shopping center environment. Shopping centers are an excellent environment for advertising, because there people move around with an open mind, seek inspiration, and are exposed to impulse purchases.

 

"L'Oréal briefed us on a new product launch and wanted to do 3D for it. We wanted to grab people’s attention, and wanted to illustrate the main ingredients vitamin C and effect of glow through a new innovative way,” describes Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Outdoor advertising to raise awareness

Outdoor advertising works very well when you want to increase sales and awareness, direct people to your product, and make a purchase. L'Oréal's campaign wanted to use outdoor advertising to increase awareness of the new product, measured using the KPI meter.

”The cooperation with Clear Channel was successful. They got also overall super good results! Best serum launch on L’oréal paris,says Amalia Boberg.

 

Watch the video: 

 

 

Digitaalinen mainonta - Cases

Software Saunan kampanja tavoitti tehokkaasti lentoasemalla

Digitaalinen mainonta

Software Saunan kampanja tavoitti tehokkaasti lentoasemalla

Software Sauna valitsi uniikin ja kohderyhmänsä tavoittavan lentoaseman ympäristön...
Read more
Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Digitaalinen mainonta

Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Suomalaisen komediatuotannon johtotähdet palaavat valkokankaalle, kun Luokkakokous 3 -elokuva saa...
Read more
Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Digitaalinen mainonta

Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Hau-Hau Championin innovatiivinen erikoitustoteutus Helsingin Kauppakeskus Kampissa tarjosi...
Read more

Ostosympäristö - Cases

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Ostosympäristö

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus...
Read more
Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Ostosympäristö

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Pågenin kekseliäät ulkomainokset houkuttelivat herkullisen leivän pariin ja lisäsivät yrityksen...
Read more
SF FILM ILAHDUTTI INTERAKTIIVISELLA KAMPANJATOTEUTUKSELLA

Ostosympäristö

SF FILM ILAHDUTTI INTERAKTIIVISELLA KAMPANJATOTEUTUKSELLA

SF Film toi digitaaliset värityskuvat Kauppakeskus Kampin kävijöiden kokeiltavaksi Late Lammas:...
Read more

Kauppakeskusmedia - Cases

Myllyn dynaaminen ulkomainoskampanja ilahdutti

Kauppakeskusmedia

Myllyn dynaaminen ulkomainoskampanja ilahdutti

Kauppakeskus Mylly, BCaster ja Clear Channel osallistuivat ulkomainonnan pilottihankkeeseen, jossa...
Read more
L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Kauppakeskusmedia

L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteutetussa L'oréal Maybelline New Yorkin uuden...
Read more
Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Kauppakeskusmedia

Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Terveystalo toteutti loka-marraskuun vaihteessa ennaltaehkäisevän mainoskampanjan Shopping Digital...
Read more

Inspiraatio - Cases

Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Inspiraatio

Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Pelastusarmeija uudisti perinteisen Joulupata-kampanjansa käyttämällä ohjelmallista ostamista...
Read more
Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Inspiraatio

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Taksi Helsinki on kääntänyt katseet puoleensa kaupungin vilinässä ja lentokentän hälinässä –...
Read more
Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Inspiraatio

Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Perunapohjaiset sipsit ovat meille arkipäivää, mutta Estrellan toteuttama ulkomainoskampanja...
Read more