Näy kaupunkien vilkkaimmilla paikoilla sekä kauppakeskuksissa ostopolun tärkeimmällä hetkellä.
Portrait-verkostosta ohjelmallisesti ostettavissa ovat City Digital -tuotteet sekä kauppakeskukset.
Ohjelmallisesti ostettava ulkomainosverkostomme on yksi markkinoiden laajimmista sekä räätälöitävissä ketterästi erilaisiin tarpeisiin ja budjetteihin. Ulkomainonnan ohjelmallinen ostaminen toimii samalla tavoin kuin muukin ohjelmallinen ostaminen. Laajan tuotevalikoiman lisäksi tarjoamme myös suunnittelutyöhön apua ohjelmallisesti ostaville asiakkaille.
Ohjelmallisen ostamisen järjestelmiä hyödyntämällä eri mediat ovat ostettavissa samasta paikasta. Kampanja voidaan suunnitella tehokkaasti siten, että se jatkuu online-ympäristöstä offline-ympäristöön seuraten asiakasta koko asiakaspolun ajan. Siten ulkomainonnalla voidaan tukea ja vahvistaa online-näkyvyyttä sekä varmistaa, että brändi pysyy asiakkaan mielessä.
Onko ohjelmallinen ostaminen täysin uusi aihe tai termit eivät ole ennestään tuttuja? Tutustu ohjelmallisen ostamisen perusteet-sivustoomme »
Ohjelmallinen ostaminen tuo mainostajalle mahdollisuuden hallita aineistoja sekä kampanjaa reaaliaikaisesti, mikä on tärkeä etu nopeasykkeisessä työympäristössä. Voit muokata kampanjan kestoa tai tehdä muutoksia aineistoihin kampanjan ollessa käynnissä – sinulla on valta hallita kampanjaa.
Reaaliaikaisen kampanjan hallinnan myötä kampanjabudjetin käyttäminen on joustavampaa. Voit muokata budjettia tai mainospintoja tarpeen vaatiessa – esimerkiksi tilanteessa, jossa tietyn alueen mainonnan huomataan toimivan todella tehokkaasti, voidaan pintojen määrää kasvattaa.
Digitaalisuuden tarjoama ajantasaisuus yhdistettynä yhden alustan periaatteeseen säästää valtavasti aikaa. Voit seurata kampanjan tuloksia DSP-alustan kautta ja reagoida välittömästi muutoksiin ilman odottelua.
Ulkomainonnan ohjelmallinen ostaminen antaa sinulle mahdollisuuden määrittää, millä budjetilla haluat ostaa inventaariamme. Voit valita esimerkiksi vain muutaman pinnan halutulta alueelta tai suunnitella valtakunnallisen kampanjan. Valittujen pintojen muokkaaminen ja vaihtaminen onnistuu myös käden käänteessä.
Miksi digitaalinen ulkomainonta on ehdoton valinta digikampanjaan? Lue 15 syytä täältä »
Haluatko tutustua ohjelmallisen ostamisen case-esimerkkeihin?
Tutustu esimerkiksi pysäköintisovellus Moovyn kampanjaan, jossa mainonnasta saatiin entistä nopeampaa, digitaalisempaa ja tehokkaampaa »
tai Pelastusarmeijan pro bono -kampanjaan, joka toteutettiin ohjelmallisesti »
Näy kaupunkien vilkkaimmilla paikoilla sekä kauppakeskuksissa ostopolun tärkeimmällä hetkellä.
Portrait-verkostosta ohjelmallisesti ostettavissa ovat City Digital -tuotteet sekä kauppakeskukset.
Kohtaa kuluttajat rauhallisessa mediaympäristössä – teiden varsilla Panorama-verkoston avulla.
Valtavat Signature-pintamme tarjoavat ainutlaatuisen estradin brändimainonnalle suurten yleisöjen edessä.
Vaikka ohjelmallisessa ostamisessa ostaminen tapahtuu DSP-alustan kautta, saat meiltä apua onnistuneen kampanjan luontiin. Jos suunnitelmissasi on esimerkiksi dynaaminen kampanja, johon tarvitset apua tai haluat räätälöidä kampanjaa, onnistuu tämäkin ohjelmallisesti ostaessa asiantuntijoidemme avulla.