Oppaassa käsitellään myymälämainonnan hyötyjä ja erityispiirteitä. Miksi juuri sinun kannattaa mainostaa kaupan sisällä? Monivuotisen kokemuksemme lisäksi käytämme oppaan tukena laadukasta tutkimusdataa.
Kerromme myös, millaisiin tilanteisiin ja tarpeisiin mainonta myymälän sisällä sopii. Opas johdattaa sinut tutustumaan digitaalisiin myymälämediaratkaisuihimme.
Travel Restart kevät 2021 -tutkimuksessa on selvitetty miten kuluttajat liikkuvat, matkustavat ja kuluttavat nyt, sekä miten he tulevat lähitulevaisuudessa liikkumaan, matkustamaan ja kuluttamaan.
Mitkä kiinnostavat trendit vaikuttavat ruoka- ja päivittäistavara-alaan? Kuinka niihin voidaan vastata ulkomainontaa hyödyntämällä? Lataa esityksemme, jossa käydään läpi 10 vahvinta trendiä sekä koronan tuomia muutoksia Kantar Mind Ruoka 2020 -tietokantaan perustuen.
Inspiroidu houkuttelevista ulkomainosesimerkeistä ja lue, kuinka trendejä kannattaa hyödyntää ulkomainonnassa!
Päivittäistavarakaupat 2020-2021 -tutkimuksessa on selvitetty kuluttajien asiointia päivittäistavarakaupoissa ja muutostrendejä vuonna 2020.
Mikä on HTML-aineisto? Milloin HTML-aineistoa kannattaa hyödyntää? Miksi toteuttaa kampanja html-aineistona?
Kaikki mieltä askarrattuvat asiat HTML-aineistosta on tuoto oppaan muotoon. Lataa opas ja inspiroidu html-aineiston helppoudesta kampanjoissa.
Tulet vastaanottamaan vain Clear Channelin uutiskirjeitä ja tiedotteita. Voit perua tilauksen milloin tahansa. Tietojasi ei jaeta eteenpäin.