Ladattavat oppaat — ulkomainonnan vinkit ja trendit!

ulkomainonnan vinkit ja trendit

Ladattavat oppaat

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Hyv%C3%A4%C3%A4%20ulkomainontaa%20-opas_kansi-1.jpg

Näyttävä ulkomainonta tavoittaa suuren yleisön

Oppaamme kertoo sinulle, miksi kannattaa valita ulkomainonta. Lisäksi annamme vinkkejä ulkomainonnan suunnitteluun, ja kerromme, millainen on ulkomainos, joka varmasti huomataan.

lataa hyvää ulkomainontaa -opas

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Ostopolkuopas_kansi-1.jpg

Tavoita asiakkaasi koko ostopolun varrella

Opas ohjaa tutustumaan ulkomainonnan mahdollisuuksiin ja ratkaisuihimme, joilla tavoitat kuluttajat heidän ostopolkunsa varrella.

lataa ostopolku-opas

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Store%20Digital%20opas_kansi.jpg

Tavoita asiakkaasi ostopäätöksen hetkellä

Oppaassa käsitellään myymälämainonnan hyötyjä ja erityispiirteitä. Miksi juuri sinun kannattaa mainostaa kaupan sisällä? Monivuotisen kokemuksemme lisäksi käytämme oppaan tukena laadukasta tutkimusdataa.

Kerromme myös, millaisiin tilanteisiin ja tarpeisiin mainonta myymälän sisällä sopii. Opas johdattaa sinut tutustumaan digitaalisiin myymälämediaratkaisuihimme.

lataa store digital -opas

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Lentoasemaopas.png

Miksi ja miten mainostaa lentoasemalla

Lentoasemaopas opastaa sinut Helsinki-Vantaan mainonnan salaisuuksiin. Oppaasta löydät syitä, miksi mainostaa lentoasemalla. Lisäksi tarjoamme ratkaisuja hyvään lentoasemamainontaan onnistuneiden kampanjoiden kera.

Lataa lentoasemaopas

Ladattavat tutkimukset

https://info.clearchannel.fi/hubfs/travel-restart-tutkimus.jpg

Travel Restart -tutkimus

Travel Restart kevät 2021 -tutkimuksessa on selvitetty miten kuluttajat liikkuvat, matkustavat ja kuluttavat nyt, sekä miten he tulevat lähitulevaisuudessa liikkumaan, matkustamaan ja kuluttamaan.

Lataa Travel Restart -tutkimus

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Ruokatrendit-tutkimus-kuvake.jpg

Ruokatrendit-tutkimus

Mitkä kiinnostavat trendit vaikuttavat ruoka- ja päivittäistavara-alaan? Kuinka niihin voidaan vastata ulkomainontaa hyödyntämällä? Lataa esityksemme, jossa käydään läpi 10 vahvinta trendiä sekä koronan tuomia muutoksia Kantar Mind Ruoka 2020 -tietokantaan perustuen.

Inspiroidu houkuttelevista ulkomainosesimerkeistä ja lue, kuinka trendejä kannattaa hyödyntää ulkomainonnassa!

Lataa Ruokatrendit -tutkimus

https://info.clearchannel.fi/hubfs/P%C3%A4ivitt%C3%A4istavarakaupat-tutkimus-kuvake-upp.jpg

Päivittäistavarakaupat-tutkimus

Päivittäistavarakaupat 2020-2021 -tutkimuksessa on selvitetty kuluttajien asiointia päivittäistavarakaupoissa ja muutostrendejä vuonna 2020.

Lataa Päivittäistavarakaupat -tutkimus

Ladattavat ohjeistukset

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Dynaamisen-html-aineiston-pikaopas.jpg

Dynaamisen html-aineiston pikaopas

Mikä on HTML-aineisto? Milloin HTML-aineistoa kannattaa hyödyntää? Miksi toteuttaa kampanja html-aineistona?

Kaikki mieltä askarrattuvat asiat HTML-aineistosta on tuoto oppaan muotoon. Lataa opas ja inspiroidu html-aineiston helppoudesta kampanjoissa.

Lataa html-aineiston pikaopas

IAB:N DIGITAALISEN ULKOMAINONNAN OPAS

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä on koostanut digitaalisen ulkomainonnan ostajan oppaan, jonka tavoitteena on esitellä digitaalisen ulkomainonnan vahvuuksia, vastuullista toimintatapaa sekä auttaa digitaalisen ulkomainonnan käyttöä markkinointikanavana.

digitaalisen-ulkomainonnan-ostajan-opas_kansi

lataa iab:n opas tästä

Tilaa uutiskirjeemme!

Pysy ajantasalla ja vastaanota ulkomainonnan tuoreimmat uutiset ja Clear Channelin tarjouksia suoraan sähköpostiisi!

Tulet vastaanottamaan vain Clear Channelin uutiskirjeitä ja tiedotteita. Voit perua tilauksen milloin tahansa. Tietojasi ei jaeta eteenpäin.

Tutustu myös tutkimuksiin

Haluamme ymmärtää kuluttajien käyttäytymistä, tunnistaa toimintaympäristömme muutoksia sekä lisätä tietoisuuttamme ulkomainonnan vaikuttavuudesta. Mediamarkkinan, kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen sekä mainostajien kampanjoiden tutkiminen on oleellinen osa yrityksemme toimintaa.