Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin. Mainoslaitteiden sijainti tarjoaa luonnostaankin tehokkaan keinon kuluttajien tavoittamiseksi siellä, missä he liikkuvat ja tekevät ostoksia. Tämän vuoksi ulkomainonta mahdollistaa kattavan tavoittavuuden sekä korkean toistotason, mikä auttaa mainostajaa brändin rakentamisessa.
Lue lisää ulkomainonnan mahdollisuusista>>
Olemme valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainoslaiteverkostomme sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa sekä myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Olemme digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä ja tarjoamme modernin ja kattavan verkoston mainostajien käyttöön.
Valtakunnallinen portfoliomme tarjoaa mainostajille kolme selkeää kilpailuetua:
Lähteet:
Kantar Mind Päivittäistavarakaupat 2020, N=1 517
Consumer Compass Oy. Ostopolkututkimus 2018. N=1040
Kantar Mind, tammi-kesä 2018. Päivittäistavarat.
Kantar (2021) Travel Restart -tutkimus N1057, tutkimusajankohta 24.4.-28.4.2021
Consumer Compass Oy. Ostopolkututkimus 2018. N=1040
Rapport. Standing on the Shoulders of Giants. 2019.
Soita +358 207312010
sales@clearchannel.fi