Ruokatrendit 2020-2021 -tutkimus

Myymälämainonta Prismassa-jpg
Store Digital myymälämainonta 2

Lataa tutkimus täyttämällä lomake:

LATAA Ruokatrendit 2020-2021 -TUTKIMUS

Ruokatrendit -tutkimuksessa on selvitetty kymmenen vahvinta trendiä, ​​koronan tuomia muutoksia ja kuinka vastata muutoksiin ulkomainonnalla.

Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin. Mainoslaitteiden sijainti tarjoaa luonnostaankin tehokkaan keinon kuluttajien tavoittamiseksi siellä, missä he liikkuvat ja tekevät ostoksia. Tämän vuoksi ulkomainonta mahdollistaa kattavan tavoittavuuden sekä korkean toistotason, mikä auttaa mainostajaa brändin rakentamisessa.

Lue lisää ulkomainonnan mahdollisuusista>>

 

 

 

Clear Channel Suomi Oy

Olemme valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainoslaiteverkostomme sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa sekä myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Olemme digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä ja tarjoamme modernin ja kattavan verkoston mainostajien käyttöön.

Valtakunnallinen portfoliomme tarjoaa mainostajille kolme selkeää kilpailuetua:

  • tavoittavuus, olemme massamedia ja tavoitamme suuret yleisöt nopeasti, sillä digitaalinen tarjoamamme on valtakunnan laajin. Saat viestisi läpi halutussa kohderyhmässä
  • aktivointi, ohjaa asiakkaasi suoraan luoksesi tai aktivoi kuluttajaa tuomalla ajankohtainen viesti juuri oikeaan aikaan
  • näyttävyys ja huomioarvo, suuren kokoluokan digitaaliset mainosnäyttömme sijaitsevat parhaimmilla paikoilla ja ovat tehokas keino vahvistaa brändimielikuvaa 

Ruokatrendit 2020-2021 lähteet:

Kantar Mind, Ruoka 2020
Kantar Mind Päivittäistavarakaupat 2020
Consumer Compass Oy. Ostopolkututkimus 2018. N=1040
COG Research, 2016
Rapport. Standing on the Shoulders of Giants. 2019
Clear Channel UK, the Science of Supermarkets, 2018
Analytic Partners (2018) Rejecting Extremes: Measurement to help grow your brand and your marketing budget