Store Digital -verkosto laajenee!
Store Digital -verkosto jatkaa vahvaa kasvuaan. Keväällä verkosto laajeni Turun alueelle ja kesään mennessä verkosto tulee myös kattamaan Hämeenmaan. Lisäksi Osuuskauppa KPO:n alueelle on avautunut uutena Prisma Liisanlehto, jossa upeat tavoittavat mediapinnat.
Store Digital on S-ryhmän myymälöissä sijaitseva uniikki digitaalisen ulkomainonnan verkosto, jolla kuluttajat tavoitetaan ostopäätöksen hetkellä ympäri Suomen. Toteutamme Store Digital –verkostoa yhteistyökumppanimme Smart Marketingin kanssa. Store Digital -verkosto on kasvanut vuosittain, ja tällä hetkellä verkosto kattaa yhteensä kolmetoista osuuskauppa-aluetta, noin 1500 näyttöä parhaimmilla paikoilla ja yli 54 miljoonaa kontaktia viikossa!
Store Digital on laaja myymälämediaverkosto, jonka avulla voit tavoittaa asiakkaat niin Helsingissä kuin Rovaniemelläkin, yli 130 paikkakunnalla. Kohderyhmänä korostuvat päivittäistavarapäättäjät, sekä uutuuksista ja kokeilusta kiinnostuneet. Store-myymälämedia on vaikuttavin mainosmuoto juuri ennen ostohetkeä.
Store Digital -verkosto mahdollistaa puhuttelun myymälän sisällä – siellä missä ostopäätökset tehdään. Digitaalisuus mahdollistaa ajankohtaisen vaikuttamisen kuluttajiin ostohetken aikana. Store Digital -verkosto yhdistettynä esimerkiksi Clear Channelin Shopping Digital verkostoon mahdollistaa kuluttajan ostopolun haltuun ottamisen.
Mainosnäytöt sijaitseva S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa sekä niiden välittömässä läheisyydessä kadulla. Voit valita tietyt alueet, mikäli haluat paikallista näkyvyyttä tai hyödyntää koko valtakunnallista verkostoamme. Oli valintasi mikä tahansa, saat kampanjallesi erinomaisen peiton.
Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet tavoittavat viikon aikana 85 % suomalaisista, mikä tekee S-ryhmän kaupoista parhaiten tavoittavan päivittäistavarakauppaverkoston. Store Digital -myymälämediamme vaikuttaa juuri S-ryhmän kaupoissa ostopäätöksen hetkellä.³
Lue lisää miten mainonta päivittäistavarakaupassa aktivoi ostopäätöksen ≫
Store Digital -verkoston kokonaispeitto alla olevissa S-ryhmän myymälöissä on yli 50 % kokonaisuudessaan. Store Digital -verkoston peitto S-ryhmän myymälöissä on todella kattava¹ ja verkosto tavoittaa ostovoimaisilla alueilla. Alla olevassa taulukossa näkyy Store Digital -verkoston peitto myymälöittän sekä myymälämäärät suhteutettuna alla olevaan S-ryhmän myymäläkokonaisuuteen.
Miksi juuri sinun kannattaa mainostaa kaupan sisällä? Millaisiin tilanteisiin ja tarpeisiin mainonta myymälän sisällä sopii? Lataa Store Digital -oppaamme, jossa käsitellään myymälämainonnan hyötyjä ja erityispiirteitä.
Tiesitkö?
- S-ryhmän kauppojen yhteydessä vaikuttava Store Digital -myymälämediamme muistuttaa tehokkaasti brändistäsi oikealla hetkellä
- 86 % kiinnittää huomiota ruokakaupassa näkyvään mainontaan⁴
- 44 % on ostanut digitaalisessa myymälämediassa mainostetun tuotteen⁴.
- Myymälämainonta on tehokkain kaupan sisällä oleva mainoskeino: 63 % kertoi myymälässä olevien mainosten vaikuttavan ostopäätökseen⁵.
Tutustu Store Digital -verkostoon ja inspiroidu!