Travel restart -tutkimus 2021

Haglöfs_The Rex_3-muokattu
kesä-travel-restart

Lataa tutkimus täyttämällä lomake:

LATAA TRAVEL RESTART -TUTKIMUS

Travel Restart -tutkimuksessa on selvitetty miten kuluttajat liikkuvat, matkustavat ja kuluttavat nyt, sekä miten he tulevat lähitulevaisuudessa liikkumaan, matkustamaan ja kuluttamaan. Travel Restart -tutkimuksen on toteuttanut Kantar Clear Channelin toimeksiannosta.

Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin. Mainoslaitteiden sijainti tarjoaa luonnostaankin tehokkaan keinon kuluttajien tavoittamiseksi siellä, missä he liikkuvat ja tekevät ostoksia. Tämän vuoksi ulkomainonta mahdollistaa kattavan tavoittavuuden sekä korkean toistotason, mikä auttaa mainostajaa brändin rakentamisessa.

Lue lisää ulkomainonnan mahdollisuusista>>

 

 

 

Clear Channel Suomi Oy

Olemme valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainoslaiteverkostomme sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa sekä myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Olemme digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä ja tarjoamme modernin ja kattavan verkoston mainostajien käyttöön.

Valtakunnallinen portfoliomme tarjoaa mainostajille kolme selkeää kilpailuetua:

  • tavoittavuus, olemme massamedia ja tavoitamme suuret yleisöt nopeasti, sillä digitaalinen tarjoamamme on valtakunnan laajin. Saat viestisi läpi halutussa kohderyhmässä
  • aktivointi, ohjaa asiakkaasi suoraan luoksesi tai aktivoi kuluttajaa tuomalla ajankohtainen viesti juuri oikeaan aikaan
  • näyttävyys ja huomioarvo, suuren kokoluokan digitaaliset mainosnäyttömme sijaitsevat parhaimmilla paikoilla ja ovat tehokas keino vahvistaa brändimielikuvaa