*Tilastokeskus
Se tavoittaa jo 99 % suomalaisista, mihin eivät mitkään muut mediat pysty (Kantar, 2022).
Premium-DOOH eli mainonta isoilla digipinnoilla rakentaa brändiä ja luo mielikuvaa voimakkaasta, korkealuokkaisesta ja ikonisesta brändistä.
Se on aina kuulunut katukuvaan, ihmisten keskuuteen, jossa se ei häiritse tai keskeytä vaan on olennainen osa ympäristöä - ulkomainonta nähdäänkin kaikista mieluisimpana mediakanavana.
Massamedian maineesta huolimatta ulkomainontaa voi monipuolisesti kohdentaa ajan, lokaation, demografiatekijöiden sekä kontekstin perusteella.
Ulkomainonta on kaupan media, joka ohjaa ostamaan ja aktivoi - se tavoittaa ostopolun varrella sekä ostohetken äärellä kaupoissa ja kauppakeskuksissa.
Ulkomainonta on turvallinen valinta, sillä mainostaja tietää jo etukäteen, minkälaisessa ympäristössä ja kontekstissa mainos näkyy. Mainos voidaan kustomoida esimerkiksi vuodenaikaan, viikonpäivään tai säähän sopivaksi