Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella. 3D-efektien ansiosta mainos sai aivan uuden ulottuvuuden lopputuloksena oli aito, lähes käsinkosketeltava kokonaisuus. Lue lisää onnistuneesta ulkomainoskampanjasta ja katso video alta!

Asiakas: L'Oréal Finland Oy

Kampanjan tavoite: Lisätä uutuustuotteen tietoisuutta 

Kohderyhmä:  1835-vuotiaat naiset 

Käytetyt pinnat: Shopping Digital -verkosto

Kampanjan ajankohta: 27.2.–05.03.2023

 

Digitaalinen ulkomainonta on joustavaa, vaikuttavaa ja huomioarvoltaan erinomaista. Ulkomainonta ei myöskään keskeytä tai häiritse, sillä se nähdään luonnollisena osana ympäristöä. 3D:n hyödyntäminen ulkomainonnassa on vaikuttava keino puhutella yleisöä ja lisätä merkittävästi kampanjan huomioarvoa. Liikkuva kuva yhdistettynä realistisiin ulottuvuuksiin vangitsee ohikulkijoiden katseet.

Miksi valita ulkomainonta? »

 

Realistinen 3D-toteutus toimi katseiden vangitsijana  


L'Oréalin kampanjassa 3D-efektit auttoivat kiinnittämään ohikulkijoiden huomion ja toivat mainoksen lähemmäksi katselijaa. Mainoksessa haluttiin korostaa tuotetta ja sen ainesosia, joita ei voinut olla huomaamatta kontekstuaalisessa kauppakeskusympäristössä. Kauppakeskukset ovat erinomainen ympäristö mainonnalle, sillä siellä liikutaan avoimin mielin, haetaan inspiraatiota ja ollaan alttiita esimerkiksi heräteostoksille.

 

"Loreal halusi hyödyntää 3D-toteutusta mainoskampanjan tehokeinona. 3D-mainoksella kiinnitettiin ihmisten huomio ja havainnollistettiin tuotteen tärkeimpiä ainesosia, C-vitamiinia ja hehkun vaikutusta uudella, innovatiivisella tavalla,” kuvailee Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Upeita tuloksia ulkomainonnalla

Ulkomainonta toimii erittäin hyvin silloin, kun haluaa kasvattaa myyntiä ja tietoisuutta, ohjata kuluttajia oman tuotteensa luo ja saada aikaan ostopäätöksiä. L'Oréalin kampanjassa haluttiin hyödyntää ulkomainontaa uutuustuotteen tietoisuuden kasvattamiseen, jota mitattiin KPI-mittarin avulla. 

 

”Yhteistyö Clear Channelin kanssa onnistui hienosti. Tulokset olivat myös erittäin hyviä – paras seerumin lanseeraus L’oréalilla,” kiteyttää Amalia Boberg.

 

 

Tutustu myös muihin caseihin: 

Lue Mustin ja Mirrin puhuttelevasta 3D- ja äänitoteutuksesta uudenvuodenaattona »

Lue: Samsungin lanseerauskampanja, jossa hyödynnettiin 3D-efektejä »

 

Katso video: 

 

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalinen mainonta

Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalisella ulkomainonnalla ihmisten tietoisuuteen − Lemonsoft Oy mainosti menestyksekkäästi...
Lue lisää
3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Digitaalinen mainonta

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus...
Lue lisää
Ohjelmallisesti ostettu Moovyn kampanja saavutti autoilijat tehokkaasti

Digitaalinen mainonta

Ohjelmallisesti ostettu Moovyn kampanja saavutti autoilijat tehokkaasti

Finnparkin kampanja pysäköintisovellus Moovysta toteutettiin ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Ostosympäristö

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä...
Lue lisää
3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Ostosympäristö

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus...
Lue lisää
RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

Ostosympäristö

RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa...
Lue lisää

Kauppakeskusmedia - lue asiakastarinoita

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Kauppakeskusmedia

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää
L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Kauppakeskusmedia

L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteutetussa L'oréal Maybelline New Yorkin uuden...
Lue lisää
Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Kauppakeskusmedia

Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Ronald McDonald Talo toteutti lapsen oikeuksien viikolla koskettavan ulkomainoskampanjan, joka...
Lue lisää

Inspiraatio - lue asiakastarinoita

Rabblen ulkomainonta suurilla mainospinnoilla vauhditti käyttäjämäärien kasvua

Inspiraatio

Rabblen ulkomainonta suurilla mainospinnoilla vauhditti käyttäjämäärien kasvua

Kun halutaan tehdä vaikutus nopeasti sekä pysäyttää katse, huomiota herättävät sekä valtavat...
Lue lisää
Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Inspiraatio

Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Hau-Hau Championin innovatiivinen erikoitustoteutus Helsingin Kauppakeskus Kampissa tarjosi...
Lue lisää
Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Inspiraatio

Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Suomen Punaisen Ristin Kontti kannusti lahjoittamaan tarpeettomia, hyväkuntoisia tavaroita...
Lue lisää