Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella. 3D-efektien ansiosta mainos sai aivan uuden ulottuvuuden lopputuloksena oli aito, lähes käsinkosketeltava kokonaisuus. Lue lisää onnistuneesta ulkomainoskampanjasta ja katso video alta!

Asiakas: L'Oréal Finland Oy

Kampanjan tavoite: Lisätä uutuustuotteen tietoisuutta 

Kohderyhmä:  1835-vuotiaat naiset 

Käytetyt pinnat: Shopping Digital -verkosto

Kampanjan ajankohta: 27.2.–05.03.2023

 

Digitaalinen ulkomainonta on joustavaa, vaikuttavaa ja huomioarvoltaan erinomaista. Ulkomainonta ei myöskään keskeytä tai häiritse, sillä se nähdään luonnollisena osana ympäristöä. 3D:n hyödyntäminen ulkomainonnassa on vaikuttava keino puhutella yleisöä ja lisätä merkittävästi kampanjan huomioarvoa. Liikkuva kuva yhdistettynä realistisiin ulottuvuuksiin vangitsee ohikulkijoiden katseet.

Miksi valita ulkomainonta? »

 

Realistinen 3D-toteutus toimi katseiden vangitsijana  


L'Oréalin kampanjassa 3D-efektit auttoivat kiinnittämään ohikulkijoiden huomion ja toivat mainoksen lähemmäksi katselijaa. Mainoksessa haluttiin korostaa tuotetta ja sen ainesosia, joita ei voinut olla huomaamatta kontekstuaalisessa kauppakeskusympäristössä. Kauppakeskukset ovat erinomainen ympäristö mainonnalle, sillä siellä liikutaan avoimin mielin, haetaan inspiraatiota ja ollaan alttiita esimerkiksi heräteostoksille.

 

"Loreal halusi hyödyntää 3D-toteutusta mainoskampanjan tehokeinona. 3D-mainoksella kiinnitettiin ihmisten huomio ja havainnollistettiin tuotteen tärkeimpiä ainesosia, C-vitamiinia ja hehkun vaikutusta uudella, innovatiivisella tavalla,” kuvailee Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Upeita tuloksia ulkomainonnalla

Ulkomainonta toimii erittäin hyvin silloin, kun haluaa kasvattaa myyntiä ja tietoisuutta, ohjata kuluttajia oman tuotteensa luo ja saada aikaan ostopäätöksiä. L'Oréalin kampanjassa haluttiin hyödyntää ulkomainontaa uutuustuotteen tietoisuuden kasvattamiseen, jota mitattiin KPI-mittarin avulla. 

 

”Yhteistyö Clear Channelin kanssa onnistui hienosti. Tulokset olivat myös erittäin hyviä – paras seerumin lanseeraus L’oréalilla,” kiteyttää Amalia Boberg.

 

 

Tutustu myös muihin caseihin: 

Lue Mustin ja Mirrin puhuttelevasta 3D- ja äänitoteutuksesta uudenvuodenaattona »

Lue: Samsungin lanseerauskampanja, jossa hyödynnettiin 3D-efektejä »

 

Katso video: 

 

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Digitaalinen mainonta

Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Kotipizzalla otettiin käyttöön mainonnnan ROI:ta mittaava työkalu, jolla todennettiin jo aiemmin...
Lue lisää
Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Digitaalinen mainonta

Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Perunapohjaiset sipsit ovat meille arkipäivää, mutta Estrellan toteuttama ulkomainoskampanja...
Lue lisää
Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Digitaalinen mainonta

Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Mall of Tripla avasi ovensa lokakuussa Helsingin Pasilassa ja uusi kaupunkikeskus lanseerattiin...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

Ostosympäristö

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

GoGolf toteutti ulkomainoskampanjan loppuvuonna, joka keräsi runsaasti huomiota ja onnistui upeasti...
Lue lisää
Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Ostosympäristö

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Pågenin kekseliäät ulkomainokset houkuttelivat herkullisen leivän pariin ja lisäsivät yrityksen...
Lue lisää
Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ostosympäristö

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja...
Lue lisää

Kauppakeskusmedia - lue asiakastarinoita

Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Kauppakeskusmedia

Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Ronald McDonald Talo toteutti lapsen oikeuksien viikolla koskettavan ulkomainoskampanjan, joka...
Lue lisää
Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Kauppakeskusmedia

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää
Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Kauppakeskusmedia

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja...
Lue lisää

Inspiraatio - lue asiakastarinoita

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Inspiraatio

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää
Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Inspiraatio

Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Terveystalo toteutti loka-marraskuun vaihteessa ennaltaehkäisevän mainoskampanjan Shopping Digital...
Lue lisää
Ohjelmallisesti ostettu Moovyn kampanja saavutti autoilijat tehokkaasti

Inspiraatio

Ohjelmallisesti ostettu Moovyn kampanja saavutti autoilijat tehokkaasti

Finnparkin kampanja pysäköintisovellus Moovysta toteutettiin ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen...
Lue lisää