13.3.2018 | Staattinen mainonta
Adshel-mainosverkostolla tavoitat kaupunkien suuret ihmisvirrat
Vaikuttavuutta katutasossa ja kaupunkien vilkkaimmilla paikoilla
Adshelit sijaitsevat urbaaneissa ympäristöissä, joissa liikkuvat suurimmat ihmisvirrat.
Viestisi kohdataan useaan otteeseen viikon aikana, tavoitat yleisösi osto-paikkojen äärellä ja työmatkojen varrella - juuri siellä, missä he liikkuvat.
Adshelit mahdollistavat näyttävät lanseeraukset ja toimivat brändinrakentajina sekä taktisen viestin viejinä.
Ne palvelevat hyvin myös kun haluat ohjata kuluttajan myyntipisteeseesi.
Sinut nähdään
Kaikki pintamme ovat taustavalaistuja, joten kampanjasi huomataan tehokkaammin ja se näkyy ympäri vuorokauden.
Suurin osa pinnoistamme on scrollaavia, mikä mahdollistaa usean peräkkäisen luovan toteutuksen.
Voit myös osallistaa kuluttajat vuorovaikutukseen brändisi kanssa mainoslaitteissa olevan Connect-ominaisuuden avulla.
Aktivoi ja luo ilmiöitä – saat aikaan tehokkaamman vaikutuksen ja isomman huomioarvon!
Tuloksia Adshel-kampanjalla
Kärcherin ikkunanpesurin markkinointiin käytetty Adshel-kampanja lisäsi suoraviivaisesti kuluttajien kiinnostusta tuotteeseen.
52% huomioarvotutkimukseen vastanneista huomasi mainonnan (spontaanisti ja autettuna).
Schweppes muistutti kuluttajia brändistään oikeassa paikassa oikeaan paikkaan.
26% huomioarvotutkimukseen vastanneista oli ostanut ja 31,5% aikoi ostaa tuotteen Adshel-kampanjan ansiosta.
Kohdista
Adshel-verkostollamme voit tavoittaa halutessasi joko suuria massoja tai kohdistaa viestisi eri tavoin, esimerkiksi kuluttajaryhmän mukaan tai maantieteellisesti.
Kohdennuksen ansiosta voit rakentaa räätälöidyn viestin eri kohderyhmille ja tavoittaa haluamasi ihmiset heille relevantilla sisällöllä.
Jaa sisältö: