26.11.2018 | Digitaalinen mainonta, Liikenneympäristö
Digitaalinen suurtaulusarja Panorama tavoittaa valtakunnallisesti
Digitaalinen maantiemedia ulottuu nyt 50 paikkakunnalle 151 näytön voimin.
Valtakunnallinen digitaalinen maantieverkostomme Panorama tavoittaa kuluttajat tehokkaasti ja digitaalisen tehokeinoja hyödyntäen. Kirkkaat jättikokoiset LED-näytöt tuovat huomioarvoa valtaväylien ja asutuskeskittymien sekä ostosalueiden läheisyydessä. Panoramalla tavoittaa kaikki maantiellä kulkevat. Panorama tarjoaa myös mahdollisuuden dynaamisiin digitaalisen ulkomainonnan toteutuksiin. SBS Discovery toteutti autoilijoita aktivoivan kampanjan Panoramassa.
Valtakunnallinen verkosto on kasvanut jälleen kesän jälkeen, kun verkostoon liitettiin 12 uutta näyttöä kuudessa uudessa kaupungissa. Verkoston koko on nyt huimat 151 näyttöä 50 paikkakunnalla, joka tarkoittaa 17% kasvua vuoden 2018 alusta ja määrän tuplaantumista sitten 2017 vuoden alun. Kasvun myötä myös kontaktit kasvoivat lähes 7%, ja Panoraman valtakunnallinen verkosto tavoittaakin nyt jo 16,9 miljoonaa kontaktia (OTC) viikoittain.
Digitaalinen Panorama-maantiemedia taipuu mainostajan tarpeisiin monin tavoin. Valtakunnallisen näkyvyyden lisäksi tuotetta voi kohdentaa alueellisesti tai vaikkapa kaupan ketjuihin.
Jaa sisältö: